Onrustig slapen

<p style="text-align: left;">Hi dames! </p><p>Wij weten pas sinds vrijdag dat we een tweede kindje mogen krijgen, zo ontzettend blij! </p><p>De echte kwaaltjes zijn er nog niet, maar goed ik ben dus ook pas 4 weken en 3 dagen onderweg. Wel merk ik dat ik eigenlijk meteen al onrustiger slaap. Nou is dat de eerste nacht na zo'n positieve test natuurlijk niet zo gek maar het is nu elke nacht raak en het is een soort patroon. </p><p>Ik val gewoon goed in slaap, eerste helft van de nacht slaap ik prima maar daarna word ik vaak wakker, rond een uur of 4. Dan val ik weer even weg en is het vervolgens 4:10u en zo blijft het doorgaan tot ik het rond 6:00 maar opgeef en uit bed ga.</p><p>Hebben meerdere hier last van (gehad) aan het begin van de zwangerschap? </p>

Ik ben nu bijna 10 weken en heb er sinds het begin ook al last van helaas.
Ik probeer gewoon steeds vroeg naar bed te gaan

Dat herken ik ook wel. Word ook meerdere keren wakker per nacht. Vaak ook rond dezelfde tijd. Ik heb ook echt de meest vreemde dromen. Heel apart. Ik probeer ook op tijd naar bed te gaan. De vermoeidheid verschilt bij mij per dag. Ben nu ruim 11 weken 

wat vervelend zeg! Ik herken me precies in jouw verhaal helaas. In het begin lang last gehad van hetzelfde ritme als wat je beschrijft. Alleen begon het wakker worden bij al om 2 uur. Dit heeft de eerste 13 weken aangehouden en had veel invloed op alles overdag. Ik wil je natuurlijk niet nog meer ongerust maken!! Tweede trimester ging een heel stuk beter gelukkig! Nu 26 weken onderweg en helaas wordt het slapen weer wat lastiger. 
Als het maar niet weer zoals het begin. Hoop dat het meevalt voor je! En nogmaals... Het is niet de bedoeling je te demotiveren ?

wat vervelend zeg! Ik herken me precies in jouw verhaal helaas. In het begin lang last gehad van hetzelfde ritme als wat je beschrijft. Alleen begon het wakker worden bij al om 2 uur. Dit heeft de eerste 13 weken aangehouden en had veel invloed op alles overdag. Ik wil je natuurlijk niet nog meer ongerust maken!! Tweede trimester ging een heel stuk beter gelukkig! Nu 26 weken onderweg en helaas wordt het slapen weer wat lastiger. 
Als het maar niet weer zoals het begin. Hoop dat het meevalt voor je! En nogmaals... Het is niet de bedoeling je te demotiveren ?

Heeeeeel herkenbaar! Ik ben nu 4+5 en al voordat ik wist dat ik zwanger was werd ik standaard rond 3 a 4 uur wakker. Om vervolgens pas rond 6 uur weer enigszins weg te zakken, met allerlei bizarre dromen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit pas bij 5 maanden.
Er is weinig aan te doen volgens mij. Go with the flow, vroeger naar bed en als het kan wat vaker overdag dutjes doen.

Terug
Bovenaan