onrustig slapen

Hallo moeders,

Mijn 7 maanden oude dochter heeft er nogal een handje van om zich 's nachts in de meest onmogelijke hoeken te werken in haar ledikantje. Ze wordt dan van tijd tot tijd wakker omdat ze dan weer eens klem ligt. Iedereen raadde me al een trappelzak aan maar dat helpt dus niet. Heeft er iemand tips ??

Groetjes
Bianca
 
Hoi Bianca,

lastig he? Mijn zoontje van 9 maanden ging steeds staan in zijn bedje :-(
Hij slaapt inderdaad wel in een slaapzakje maar het heeft geholpen een dekentje strak over hem heen te spannen. Hij gaat nu heel makkelijk slapen en gaat niet meer staan.
Misschien helpt dat ook bij je dochter?

Groetjes, Corneie
 
Hoi cornelie,

Ga het vanavond denk ik meteen uitproberen. Hoop alleen dat ze het dan niet te warm krijgt, want dat gebeurd haar nogal snel. We zullen het wel beleven. Dank je wel voor de tip.

groetjes
Bianca
 
Hoi Bianca,
Ik weet niet of de slaapzak inmiddels al helpt. Als dat niet werkt zijn er ook banden te koop. Die doe je door de armsgaten van de slaapzak en dan om de matras heen. Zo blijft je kindje liggen. Misschien heb je hier iets aan.
 
Hoi,

nou dat van dat dekentje werkt nog niet echt nee, ze weet zich toch weer los te rukken. Wel een voordeel is dat ze nu ook weet hoe ze weer terug moet komen dus voorlopig laten we het maar weer even zo.

Dank jullie wel en suc-6 met jullie guppies Bianca
 
Misschien een beetje laat en anders voor andere mede ouders. Je hebt bij baby zaken van die speciale banden die je door de armsgaten van een slaapzakje kunt halen en dan onder het matras kunt vastklikken. Zelf vond ik dat een beetje eng omdat ze dan echt niet meer kunnen draaien of bewegen!! Ik heb zelf een goedkoop slaapzakje van katoen gekocht en aan de onder/zijkant 2 gaten geknipt en hier een tuigje voor een kinderstoel doorheen gedaan. Van Ikea. Deze doe je dan aan beide kanten om een spijltje van het bedje heen en klik je in het midden weer vast.Ze kunnen dan niet meer omhoog kruipen.
 
Terug
Bovenaan