onrustig slapen

Hoi!
Ons zoontje is bijna 4 weken oud. Sinds deze week maakt hij tijdens zijn slaap zulke luidruchtige geluiden. Het is net of hij een nachtmerrie heeft. Soms slaat hij met zijn armpjes om zich heen en draait met zijn hoofdje. Hij knort, piept, gromt, kreunt en af en toe een zielig huiltje tussendoor ....maar hij slaapt wel! Herkent iemand dit? Overdag doet hij dit niet. Het ligt er niet aan dat donker is want ik heb zo'n schemerlampje aan (kan ik hem een beetje in de gaten houden)
 
mijn zoontje doet dat ook. soms dan gilt hij en dan kom ik bij hem en dan slaapt hij heerlijk. ik dernk dat ze dromen. en soms gilt hij zo dat hij er wel wakker van wordt dan pak ik hem op dicht tegen mij aan en dan valt hij weer in slaap. mijn zoontje is nu 5 maanden en het wordt minder.

groetjes kim
 
Onze dochter van nu 11 weken heeft dat soms ook, ze slaapt dan gewoon. Op de dag heeft ze het ook wel eens, volgens mij dromen ze dan. alle indrukken die ze op deon zullen zo wel verwerkt worden.
 
zit ik achter de computer gaat mijn zoon gillen!!! ik naar boven heel snel kom ik daar ligt hij lekker te slapen alsof er niks aan de hand is dat boefje hij wil zeker dat ik even kom kijken om het hoekje. nou dat heb ik dus gedaan.de droom was zeker spannend.

doei
 
Terug
Bovenaan