onrustig slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Isis (7,5 maand) slaapt de afgelopen tijd onrustiger   's nachts, óf ze jengelt óf ze ligt te brabbelen (en stunten!) Gelukkig valt ze steeds weer in slaap (afkloppen!) Hoort het bij de leeftijd? Tandjes? Who knows! Ik lees het hier veel terug op het forum, onze kleine nachtbrakers!

x Esther

hoi esther,

hier is het ook idd al een paar avonden en nachten, vanochtend lag hij om half 5 uitgebreid te vertellen, maar viel ook gelukkig weer in slaap, en sávonds moeten we ook een paar keer de speen brengen, dinand is maandag 8 mnd. dus het zal wel een beetje bij de leeftijd horen,

groetjes susanne

marly is nu 6,5 maanden en heeft er al een paar weken last van.
wakker worde voor fiepje, omdat ze op haar buik ligt en niet terug kan of gewoon jengelen en ineens wakker zijn.
ik dacht dat het misschien kwam omdat ze de papfles sinds een paar weken in de ochtend krijgt en op aanraden van CB weer naar de avond gezet.
maar vannacht werd ze weer wakker.

Oh, Thijn doet dat ook heel erg. Die krijst echt. En dan ga je naar zijn kamertje en dan krijst hij met zijn ogen dicht. Misschien dromen of tandjes, ik weet het niet maar het is weer iets heel nieuws. Ik had een toppic geplaatst, en er was iemand die zei dat het verlatingsangst was. Ik heb dit opgezocht, en volgens mij kan dit heel goed kloppen. Thijn is nu 6 en een halve maand dus....

Kweenie of je er iets aan hebt maar...

Succes!

Groetjes Bianca

Hoi,

Nou hier is het dus echt een groot drama.. pfff afgelopen nacht mss maar 2 uurtjes geslapen..
Ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen, gaat uiteindelijk vast wel over, maar het is nu al 2 weken aan de gang.. en tis idd verlatingsangst.
Maar goed... aan alles komt een eind, aan dit vast ook wel!!

groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan