Onrustig tijdens fles

Onze dochter, nu bijna 12weken is tijdens het drinken heel onrustig. Drinkt meestal 180 a 200cc per keer (flesspeen s is te langzaam gebruiken nu flesspeen m, maar als ze 100 a 110cc op heeft, gaat ze draaien met haar hoofd of duwt met haar handen de fles weg. Gaan dan even boeren.. Wanneer we hem er weer instoppen drinkt ze weer wat slokken, maar blijft dit dan doen tot ze het op heeft. Tussendoor blijven we boeren. Melk is nog warm, dus dat zou het niet kunnen zijn.. maar waarom doet ze zo onrustig?

Iemand die dit ook heeft meegemaakt?
 
Dit hebben wij inderdaad ook meegemaakt. Voor mijn gevoel kwam dit door reflux. Kan dit bij jou ook zo zijn?
Het is inmiddels wel een beetje overgewaaid bij ons
 
Wij hebben dit ook gehad met ons zoontje. We zijn toen verdikte voeding (jbpm) gaan geven en dat hielp direct. Later werd inderdaad (verborgen) reflux vastgesteld. We voeden hem ook altijd rechtop op schoot (met opgetrokken knieën en dan tegen je bovenbenen aan) dat werkt ook goed.
Succes!
 
Hier ook.. altijd al onrustig gedronken helaas. Nog steeds met 8 maanden eigenlijk. Hij is heel actief en moet altijd bezig zijn. Ik geef hem een speeltje in de hand voor afleiding en dan drinkt hij het flesje magisch op haha zodra het speeltje valt, duwt hij alles weer weg en wil niet meer drinken.
Of ik ga in een donkere kamer zitten. Ik liet hem ook vaak op een kussen liggen of in het stoeltje, dat vond hij fijner dan op schoot.
 
Ik ga eens even op onderzoek uit of het misschien de verborgen reflux is. Ze spuugt wel eens wat terug, ene keer meer dan de andere keer. Smorgens drinkt ze de 200cc fles wel leeg.
 
Terug
Bovenaan