Hallo! Mijn dochter is in de nacht/ochtend heel vaak onrustig rond hetzelfde tijdstip.. 04.00/05.00 begint het. Ze schiet dan het maar lijf op en neer en haar hoofd schiet naar links en rechts. Het lijkt alsof ze van die pijnscheuten krijgt. Dit zijn het niet (denk ik) want ze doet het in haar slaap & huilt er niet bij.. maar heeft iemand enig idee wat het wel is? Honger niet, want als ze daarna weer in slaap valt en later wakker wordt voor haar fles dan heeft ze ook nog geen honger. (Ze huilt dan niet, wordt rustig wakker, gaat nog even spelen als ik de fles maak.. als ze echt honger zou hebben zou ze dat wel laten horen toch?)
Maarja wat kan dat dan zijn.. dromen ook niet want ze schrikt nergens van. Ze schiet echt op en neer met haar hoofd en lijf alsof ze toch wel ergens last van heeft.. maarja dan zonder huilen?! Ook haar armen gaan dan naar haar ogen en als ze ze dan laat vallen en ze zijn bijna bij het matras dan begint ze ook weer. Lastig uitleggen maar hoop dat het een beetje duidelijk is?! ..
Maarja wat kan dat dan zijn.. dromen ook niet want ze schrikt nergens van. Ze schiet echt op en neer met haar hoofd en lijf alsof ze toch wel ergens last van heeft.. maarja dan zonder huilen?! Ook haar armen gaan dan naar haar ogen en als ze ze dan laat vallen en ze zijn bijna bij het matras dan begint ze ook weer. Lastig uitleggen maar hoop dat het een beetje duidelijk is?! ..