Onrustig/zenuwachtig.. hihi..

Hoi Dames,

Ik wordt nu toch wel een beetje onrustig en zenuwachtig nu de laatste weekjes zijn aangebroken.. hihi.. Helemaal nu de eerste baby's geboren zijn en/of gaan worden. (waarbij allemaal ronde de 37 wk!)

Heb ik dat nu alleen omdat ik weet wat me te wachten staat of euh,...

Maar volgende week moet ik ook naar de gyn voor echo ivm   de stuitligging. Als de kleine dan nog zo ligt wordt het dus een geplande keizersnede en die zijn meestal zo rond de 38 wk. Dus hier beginnen de buikkriebels te komen hoor!!

Nog even volhouden allemaal!!!!

Esmé mv Kay en ???

(36.1 week zwanger)

Hier nog een hoor! Ben vandaag 38 weken, volgens de echo iets verder. Met Max ben ik een paar dagen te vroeg bevallen, dus op de een of andere manier ga ik er automatisch vanuit dat deze ook iets eerder komt. Maar dat kan natuurlijk ook heel erg tegenvallen.
Ik heb al een aantal dagen veel last van een zeurderig gevoel in mijn liezen. De kleine is al ingedaald, ds of het daar mee te maken heeft weet ik niet.

Vorige week realiseerde ik me eigenlijk pas dat we binnen nu en 4 weekjes voortaan met zijn viertjes zullen zijn. Raar idee hoor!
Verder begin ik nu toch echt wel heel nieuwsgierig te worden naar hoe dit kindje eruit zal zien, wordt het een jongetje of een meisje?
En hoe gaat deze bevalling beginnen?

Heel veel succes met de laatste loodjes! En veel succes bij de gyn!

gr. Hanneke

Hier ook de kriebels hoor!
Ik ben nu 35 weken en 2 dagen dus het "mag" nog niet, maar toch...

Ik heb nu al 2 dagen bijna continue om het kwartier een harde buik/voorwee, hoe je het noemen wilt, ik verlies volgens mij af en toe wat vruchtwater (scheurtje waarschijnlijk, had ik vorige keer ook) en ik ben zoooo onrustig. De laatste dingetjes zijn nu helemaal klaar, gewoon omdat ik het idee heb dat het niet lang meer duurt.

Wat mij betreft nog 2 weken en dan.. Kom maar op met die bevalling! Leuk!!
En als het er met 38 weken nog niet is kan ik ingeleid worden, dus langer dan een week of 3 duurt het dan sowieso niet meer. En dan zijn we met zijn zessen!
Spannend, spannend, spannend....

Nou die (erg zware) laatste loodjes nog doorkomen.

Hier ook vreselijk de kriebels!! Heb er heel veel zin in!! Kan niet wachten op de kleine.
Elke keer als ik de kleine voel schoppen of uitrekken aai ik over het voetje en dan denk ik, nu zit je nog in mijn buik en traks kan ik je voetje gewoon in mijn hand houden!! Het komt nu wel heeel dichtbij hoor. Helemaal top!
Mijn mannetje is er ook heel erg  mee bezig. Ben nogal een nachtmens op dit moment en elke keer als ik uit bed kruip (van de harde buiken) schrikt hij wakker en vraagt meteen hoe het gaat en wat er aan de hand is. Zo schattig!! (smelt!) Vand e week lag hij ook te dromen en was helemaal in paniek. Bleek hij over de bevalling te dromen!!    
Vandaag 37,4 dagen zwanger dus het mag in principe komen. Ben benieuwd wanneer de kleine aanklopt!

Heel veel succes iedereen met wachten en de kriebels!!!

Groetjes Maaike

Haha, ik zit nu op 37 weken en 5 dagen....dus het mag ook komen. Ik wilde al een bordje maken met: uitgang en een pijl, maar of het helpt......ik ben ook benieuwd wanneer het begint, maar goed, het kan ook nog een paar weken duren.

Spannend he, allemaal succes met de laatste weken!

Terug
Bovenaan