Onrustig

Hoi lieve moeders!
Misschien kunnen jullie me helpen. Mijn zoontje is nu bijna 9 weken. Sinds een paar dagen slaapt hij snachts door, meestal van 23u tot 6u. We zijn heel blij dat hij doorslaapt want de eerste weken was verschrikkelijk hij huilde alleen maar. Nu gebeurd dit vaak overdag. Onrustig, kleine hazenslaapjes... etc. Iemand tips zodat het kleintje overdag ook rust heeft?
 
Inbakeren/swaddlen, white noise (mag best hard, ik deed het altijd te zacht). Mijn dochter ligt graag overdags op dr kamertje, gordijnen dicht , noise aan. (White noise app). Anders reageert ze toch vrij veel op de omgeving en slaapt ze kort en licht. Ook het inbakeren is hier echt een must (pacco) ze maait best veel. Heb je een idee waarom hij veel wakker is? (Omgeving/maaien?)
 
 
Ok dat zou ik kunnen proberen om het kamertje wat donkerder te maken overdag. Het verschilt de ene keer ligt hij in de box en dan op zijn kamer. Misschien moet ik op vaste tijden heb in bed of in de box leggen
 
Vaste tijden ligt eraan per kind denk ik, ik probeer wel altijd sochtends in de box, smiddags op bed, savonds box maar datbis omdat zij ook doorslaapt en anders al om 17.00 begint door te slapen hihi ze weet dat als ze op bed ligt dat het echt slaaptijd is.
 
 
Terug
Bovenaan