Onrustig

<p>Hoi hoi moeders,</p><p>Wij zitten al een paar weken met een lastige situatie. </p><p>Onze kleine is nu 8 weken. Sinds kort (2 wkn) gaat hij na 4 uur niet meer slapen, en Is hij erg onrustig. Hij krijgt om half 4 de fles, tot half 7 is hij dan zo onrustig( volgende fles)</p><p>In die tijd hebben wij nog niets gevonden wat werkt om hem rustig te krijgen. Slapen lukt niet. </p><p>Heeft iemand de gouden tip?</p><p> </p><p>Liefs Laura</p>

Dit zijn de zogenoemde onrustige huiluurtjes. Hoort er helaas bij. Hier loop ik heeeeel veel rondjes door de woonkamer met mn dochter op de arm, dan is ze het meest relaxed. Het wordt beter hoor, mijn dochter is nu ruim 3 maanden en ze heeft het soms nog wel, maar niet meer elke dag een paar uur lang.
En ik gaf de fles dan vaak maar wat eerder, maar ik ben ook niet zo van een superstrak schema. Dan maar een keer na 2.5 uur de fles ipv na 3 uur. Na die fles was ze een stuk relaxter en viel ze al gauw in slaap, en voor de laatste avondfles maakte dat half uurtje weinig verschil. Ze zijn rond dar tijdstip ook gewoon wat hongeriger en hebben het dan ff nodig. Relaxte baby, gelukkige mama. Even onrustig zijn mag best, maar ik ga geen flessen rekken als ik zie dat mn dochter er behoefte aan heeft en er rustig van  wordt.

Dit zijn de zogenoemde onrustige huiluurtjes. Hoort er helaas bij. Hier loop ik heeeeel veel rondjes door de woonkamer met mn dochter op de arm, dan is ze het meest relaxed. Het wordt beter hoor, mijn dochter is nu ruim 3 maanden en ze heeft het soms nog wel, maar niet meer elke dag een paar uur lang.
En ik gaf de fles dan vaak maar wat eerder, maar ik ben ook niet zo van een superstrak schema. Dan maar een keer na 2.5 uur de fles ipv na 3 uur. Na die fles was ze een stuk relaxter en viel ze al gauw in slaap, en voor de laatste avondfles maakte dat half uurtje weinig verschil. Ze zijn rond dar tijdstip ook gewoon wat hongeriger en hebben het dan ff nodig. Relaxte baby, gelukkige mama. Even onrustig zijn mag best, maar ik ga geen flessen rekken als ik zie dat mn dochter er behoefte aan heeft en er rustig van  wordt.

Slaapt hij ook niet even op de arm? Als ik rondloop met mn dochter op de arm valt ze vaak wel even in slaap voor 20 minuutjes ofzo.. dan is het toch wat beter uit te houden tot de volgende fles.

Onze dochter heeft dit ook gehad. Was gelukkig maar een fase. Geloof dat deze Max. 2weken geduurd heeft bij ons. Toen sliep ze weer langer en was het voorbij.
En wij liepen ook rondjes met haar op onze onderarm. Ze heeft het ook s avonds rond etenstijd lang gehad, dan liepen we ook rondjes. Maar ze is nu 15 weken en sinds dat ze 3 mnd is, is het over. Veel minder onrust, stuk minder huilen en echt een hele blije baby ?
Met andere woorden houd vol het komt goed ?

Wij hebben hier hetzelfde, ook tussen 4 en 7, mijn zoontje is 8+4 weken. Maar wij hebben het tussen 04.00 en 07.00 uur, snachts dus. Uit je verhaal lees ik niet of dit bij jou ook hr t geval is.
Rondlopen door de woonkamer is voor ons dus geen optie. Tenminste, dat vertik ik ?.
Ik lees dus even mee want ook wij hebben de oplossing nog niet gevonden.

Terug
Bovenaan