Onrustig

<p>Hoi, </p><p>Ik ben nu 33 weken zwanger en heb de laatste dagen last van een heel onrustig gevoel. Niet in mijn buik, maar in mijn hoofd. Ik voel me de hele tijd opgejaagd, sta soms op zonder dat ik weet wat ik ga doen, maar dan moet ik in beweging zijn en ik voel me ook niet heel erg happy. Bijna toe aan verlof en daar kijk ik wel naar uit, ook omdat ik dan soms tijd voor mezelf heb. De oudste gaat dan nog naar kdv 3 dagen. </p><p>Ben aan het einde van de dag (en dan bedoel ik half 8 ? steeds helemaal gesloopt van die onrust in mijn hoofd). </p><p>Zijn er mensen die dit herkennen? </p><p>Groetjes! </p>

Dat had ik ook heel erg ja! Vanaf dat moment had ik ook extreme last van nesteldrang, dat is er ook niet voor niks. 
Geen rust in je kont, super vermoeiend! Probeer iets te vinden, een verslaafde serie ofzo, om je te ontspannen. Hoop voor je dat het snel wat minder gaat worden voor je en dat het niet erger gaat worden dan dit!
Succes!

Ja ik herken het ook, nu ben ik 36.5 en is sinds een week weer de rust een beetje terug gekeerd ?
Heb er toen 2weken echt heel veel last van gehad 33-34 vooral

Heel erg herkenbaar! Dit had ik ook aan het eind van mijn zwangerschap. Heel vervelend. Ik voelde mij soms ook erg opgejaagd. Niks aan te veranderen helaas.. probeer er aan te denken dat het niet voor altijd aanhoud, en je er bijna bent. Heel veel succes met de laatste loodjes in ieder geval!

Terug
Bovenaan