Onrustig......

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Hebben jullie het ook weleens dat je daaaaagen achter elkaar onrustig bent. Zo"n gevoel hebben dat je eigenlijk niet weet wat je er mee aan moet (beetje hartkloppingen zelfs, zou dat te maken kunnen hebben met dat je meer bloed moet verpompen??). Niet dat ik ongelukkig ben ofzo, maar gewwon onrustig. Ook over bepaalde dingen die je voelt die je niet gelijk thuis kunt brengen.

Gister had ik na  het plassen bv. een klein slijmpropje, rook niet en was gewoon wit, maar toch kun je over dat soort dingen al helemaal onrustig zijn.

HELP herkent iemand dit en hefet iemand tips??

Thanks xx Saskia 20.6 wk

Hoi Saskia,

Ja, ik herken het wel een beetje, maar bij mij voelt het dan meer als 'verveling' dat ik niet stil kan blijven zitten.

En die hartkloppingen zijn inderdaad vanwege het extra bloed van rondgepompt moet worden. Soms kan je hart dat net even niet aan en slaat 'ie even over. Als je het meer dan een paar keer per dag hebt moet je even naar je huisarts om het te laten controleren. Ik heb het vaak als ik me (bijv.) omdraai in bed. Niks om je zorgen over te maken, zolang het dus maar niet te vaak op een dag gebeurd.

Sterkte! Groetjes, Marisa

Hoi,

Ik herken dit heel erg. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap alleen in het begin, maar nu al veel en veel vaker. Ik ben ervoor naar de huisarts geweest, omdat ik naast die onrust ook ging piekeren over dingen en me regelmatig wat angstig voelde. Hij vertelde me dat ik erg gevoelig ben voor hormonen en dat dit dus puur hormonaal is. Meestal wordt het na 15 weken wat beter. Ik ben nu 15 weken en voel me wel iets beter, maar ik vind het een vervelend gevoel. Ik merk dat afleiding bij mij wel helpt. Proberen het gevoel te accepteren op dat moment en gewoon leuke dingen gaan doen en veel rusten.

Liefs Mariëlle

Hoi,

Er schiet me nog iets te binnen. Een collega van mij is homeopathisch arts. Zij vertelde mij dat als ik het echt vervelend begin te vinden ook bij haar langs kan komen. Zij heeft een aantal homeopathische middeltjes die hier tegen helpen en wat absoluut onschadelijk is voor je baby. Dus mocht het toch stiekum erger worden of vind je het echt niet leuk meer om dat gevoel te hebben dan zou je nog langs kunnen gaan bij een homeopaat. Als je dan naar een erkende homeopaat gaat krijg je als je aanvullend verzekerd bent ook nog een behoorlijk bedrag vergoed.

Liefs Mariëlle

Terug
Bovenaan