Hee Donna, ik ben 38 weken en 6 dagen zwanger, dus we zijn even ver! Ik weet wat je bedoelt! Ik heb me voorgenomen ervan uit te gaan dat ie nog wel even op zich laat wachten, zodat ik niet te ongeduldig wordt, maar ik kan het niet helpen, ik wil m zien, vasthouden, ruiken... En ik wil weer op mijn buik slapen, een wijntje drinken, vrijen, medium biefstuk eten, dat soort dingen.
Dat vocht verliezen doe ik ook, zolang het niet zoetig ruikt en er geen vlokjes in zitten, is het geen vruchtwater, maar helaas gewoon afscheiding. Die onrustige benen heb ik ook, wat wel wil helpen is een in een handdoek gewikkeld koelelement uit de vriezer.
Jammer, maar helaas... het zijn nog geen tekenen van een naderende bevalling... Ik speur mijn lijf ook af naar van alles en nog wat, maar nuchter beschouwd weet ik dat het alleen is begonnen als:
- je weeen beginnen
- je vruchtwater verlies
- je de slijmprop verliest (en zelfs dan kan het nog een paar dagen duren voor de bevalling echt inzet)
Geduldig blijven, leuke dingen doen en rondhangen op internet dus...
Tip: probeer ook een beetje te genieten van de stilte voor de storm, dit is voorlopig de laatste tijd die je voor jezelf kunt indelen. En als ie er op de uitgerekende datum nog niet is: ga dan lekker uit eten met je man als je je goed genoeg voelt tenminste, dit is tenslotte voor het laatst dat jullie met zijn tweetjes zijn!
Succes met de laatste loodjes! Want ik schrijf het hierboven wel neer alsof ik het zo goed weet, maar ik WIL OOK!!!