onrustig

Hallo dames, ben op dit moment 38/3 weken zwanger en sinds een paar dagen heb ik het een beetje gehad. Wil beginnen en mijn kindje vasthouden! Nu verlies ik zoveel vocht, verpsreid over de dagen maar toch en met name 's nachts ben ik heel onrustig en slaap dus ook heel slecht. Vervelend geveol in mijn benen etc. Ik weet het is vast onzin maar zit het eraan te komen?
gr.Donna

Hee Donna, ik ben 38 weken en 6 dagen zwanger, dus we zijn even ver! Ik weet wat je bedoelt! Ik heb me voorgenomen ervan uit te gaan dat ie nog wel even op zich laat wachten, zodat ik niet te ongeduldig wordt, maar ik kan het niet helpen, ik wil m zien, vasthouden, ruiken... En ik wil weer op mijn buik slapen, een wijntje drinken, vrijen, medium biefstuk eten, dat soort dingen.

Dat vocht verliezen doe ik ook, zolang het niet zoetig ruikt en er geen vlokjes in zitten, is het geen vruchtwater, maar helaas gewoon afscheiding. Die onrustige benen heb ik ook, wat wel wil helpen is een in een handdoek gewikkeld koelelement uit de vriezer.

Jammer, maar helaas... het zijn nog geen tekenen van een naderende bevalling... Ik speur mijn lijf ook af naar van alles en nog wat, maar nuchter beschouwd weet ik dat het alleen is begonnen als:
- je weeen beginnen
- je vruchtwater verlies
- je de slijmprop verliest (en zelfs dan kan het nog een paar dagen duren voor de bevalling echt inzet)

Geduldig blijven, leuke dingen doen en rondhangen op internet dus...
Tip: probeer ook een beetje te genieten van de stilte voor de storm, dit is voorlopig de laatste tijd die je voor jezelf kunt indelen. En als ie er op de uitgerekende datum nog niet is: ga dan lekker uit eten met je man als je je goed genoeg voelt tenminste, dit is tenslotte voor het laatst dat jullie met zijn tweetjes zijn!

Succes met de laatste loodjes! Want ik schrijf het hierboven wel neer alsof ik het zo goed weet, maar ik WIL OOK!!!

Goed om te weten dat ik niet alleen ben! Maar, je hebt gelijk ik moet inderdaad nog even genieten want dalijk is het druk genoeg. Ik herken je wensenlijstje (buik slapen etc) erg goed. Precies waar ik ook vreselijk behoefte aan heb!! We zullen die kleine af moeten wachten wanneer hij/zij het tijd vindt. Voor hetzelfde geld duurt dat nog 3 weken... Bedankt voor je opbeurende bericht. Genieten dan maar van het mooie weer. groetjes,
Donna.

Hee dames,

Ik was het op het laatst ook zoooo zat (alhoewel ik na de bevalling het zwanger-zijn toch ook wel weer een beetje miste, heel gek misschien) dat ik op een gegeven moment in de supermarkt een verse ananas heb gekocht. Ik had namelijk gehoord dat er een bepaalde stof in de kern van de ananas zit, die de baarmoeder prikkelt. Dus ik dacht, waarom niet, kern in de blender en mixen maar met yoghurt. 's Nachts is na een bevalling van 3 1/2 uur onze zoon geboren.......Of het door de ananas komt weet ik niet met zekerheid te zeggen, maar het is het proberen waard niet waar?? Succes!

Hee Anoniem,

Klopt, is kinine. Zit ook in Tonic. En verder helpt vrijen vanwege het orgasme (samentrekking baarmoeder die overgenomen zou moeten worden door de weeen zeg maar) en het sperma waar een stofje in zit die de boel opwekt... Maar mijn vriend heeft nachtdienst en ik heb blaasontsteking sinds vanmiddag (balen joh!), dus vrijen is geen optie... Misschien maandag, dan is mijn vriend ook weer uit de nacht en als ik nou vooraf ananas en tonic neem... :) Tis in ieder geval de moeite van het proberen waard.

Hou jij het nog vol Donna?

hoi Allemaal
ik ben het ook helemaal beu. ben nu 38/4 weken zwanger en van mij mag de baby nu wel komen hoor. ik heb ook al ananas geprobeert maar helaas.... :(
ik heb eigenlijk ook helemaal geen fut meer om leuke dinegn te gaan doen. Naar de supermarkt is al een heel gedoe. Mijn kindje is gelukkig al wel ingedaald (voor een derde wel fijn omdat dat minder vaak voor komt). ik heb trouwens gehoord dat chinees eten ook de bevalling op kan wekken. Weten jullie daar iets van?

succes allemaal,

liefs, Lente

chinees heb ik nog nooit van gehoord
ik heb 3 kids en de 4 de op komst nu 38wk zwanger,maar van de middelste was zo toen we seks hadden gehad begon het,maar ik hoorde ook 1 iets zeggen over een d6pil maar wat dat is weet ik niet,maar hoe is het nu met je verder

hoi
vandaag 39 weken. Ik heb nu wel heel veel voorweeen maar het zet niet echt door. Heb net wel tonic gekocht (proost!) en vanavond mijn vriend maar eens op tijd mee naar boven nemen... ;)

dus wie weet.... hoop hoop hoop

Terug
Bovenaan