Onrustig

Hallo,

wij hebben een tweeling van 11 weken. Noah is heel onrustig tijdens de fles. Het lijkt wel een worstelpartij. Hij zit op flessen van 150 water + voeding. Hij krijgt Nutrilon Forte, want op de gewone Nutrilon spuugt hij veel en we dachten dat hij veel honger had. Doordat hij onrustig drinkt boert hij veel en spuugt wat meer. Wie herkent dit en heeft tips voor ons?(want de fles geven is zo niet gezellig)
 
Onze dochter nu 7 weken had dat ook en wij hebben als tip gekregen om de voeding wat te verdikken met nutriton (johannesbroodpitmeel) en dat werkt perfect ze doet iets langer over de fles maar het boeren en spugen zijn nu over!!
suc6
 
Hallo,

als tip kan ik je geven de fles in de maxi-cosi aan te bieden. Misschien vind hij het wel heerlijk om op zichzelf te liggen in plaats van op schoot. Ik werk op een kinderdagverblijf en met enkele kindjes hebben we dit eerder meegemaakt en ging voeden in de maxi-cosi prima. Zelf heb ik een dochtertje van 6 maanden nu die nog steeds veel spuugt, maar zolang ze groeit doet het cb niks. Het wordt wel ietsje minder, maar hoe dik het ook is, spugen blijft ze doen. Ze moet er overheen groeien is mij vertelt. Nou daar wacht ik dan maar op.

Hoop dat je er wat aan hebt, groetjes van Mieke
 
je kunt de voedingen ook mengen
wij deden altijd half omneo tegen spugen ect en half forte en ook een schepje nutrton. de klachten waren eigenlijk snel verdwenen. vanaf 6 mnd zijn we overstapt op de normale opvolgmelk omdat ze ook vast voedsel kreeg. onze dochter heeft nooit meer last gehad.
ik hoop dat het je helpt!
geniet van je kids.
groetjes Anna
 
Terug
Bovenaan