onrustig

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
Vera is nu 4 maand en ik geef nog volledige bv. nu wordt ik alleen erg kriegelig tijdens het voeden. Ze drinkt een paar slokken, laat los begint te schreeuwen en drinkt verder. op zich niet zo'n ramp, maar ze drinkt nu ook super kort 5 min. 1 borst en dan is ze soms al klaar! wat moet ik hier nu mee?
in bed wordt ze ook wat onrustiger, althans overdag, zit ze nu al aan haar sprongetje? die is toch pas bij 4 1/2 maand?

zal er nu maar weer heen gaan ligt al een tijdje te huilen in bed.

groetjes daan

Hoi Daan,

Umut heeft dit ook een tijdje gehad, niet alle voedingen, maar vooral tegen de avond. Het ging vanzelf weer over
Hoeveel tijd laat je tussen de voedingen? Ik voedde Umut soms te snel en dan had hij nog niet echt honger, maar wilde gewoon aandacht.
Misschien moet je er bij Vera ook wat meer tijd tussen laten?
Umut dronk trouwens ook altijd erg kort, elke borst 5 min. hooguit. Een tijdje ook maar 1 borst.
Dus maak je niet teveel zorgen en ga af op je gevoel.
Als ze voldoende natte luiers heeft krijgt ze genoeg binnen.
Succes ermee, groetjes van Anneke (mv Umut, 12 mei 2007)

En trouwens, Umut hield zich ook niet aan het "schema van de sprongetjes". Dat kwam en ging zoals het hem uitkwam...
Het kan ook te maken hebben met dat je kindje te laat is geboren is mij verteld. Umut was ruim een week te laat, die moet je dan weer bij zijn leeftijd optellen.
Is Vera toevallig ook te laat geboren?

Groetjes Anneke

hey,

Birgit is vandaag 15 weken, en al een onrustig kind van zichzelf. Maar de laatste dagen was het heel erg met enorme huilbuien enzo (3 uur lang) en ook op de opvang wisten ze niet wat te doen. Zo ineens huilen na een lach. ben vd week nog bij de cb arts geweest en was niet.
Nu las ik gister in het boek over sprongetjes (dacht, toch even checken) dat de volgende sprong idd bij 4,5 maand is. MAAR de aanloop naar de sprong kan al vanaf week 15 beginnen..(kan  weken duren :( )   die uk van mij heeft zich tot nu toe ook niet echt aan dat schema gehouden, het zal er ergens wel mee te maken hebben... het zijn gelukkig buien.

iig succes!

Terug
Bovenaan