Onrustig...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik 34+3 weken zwanger. Het is alleen super onrustig in mijn buik al een paar dagen. Veel beweging, grote druk van onderen en pijn in de bovenbuik.
Tevens hou ik mijn avondeten er niet meer in en gisterenavond/vannacht heb ik echt vreselijk last van diarree gekregen. Vandaag is er veel leven en druk....
Ik voel me echt uitgeput..
Hebben jullie hier ook last van of gehad?

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties....

Groetjes!

Ik ben nu bijna 38 weken ( overmorgen) en ik heb sinds gister menstruatiekrampen, ahoewel zo voelt het dan,   sinds vandaag doet het nog meer pijn.

Mijn lichaam is zich aan het voorbereiden op de bevalling denk ik.

En ook ben ik een beetje misselijk, heb ik niet eerder gehad.
En mn rug doet ook sinds 2 dagen onderin pijn.

weet iemand of dit voortekenen zijn voor een bevalling?

Dit word ons eerste kindje.

xxx miranda

hoi

ik ben nu ook bijna 38 weken (woensdag) en heb ook sinds 2 dagen last van een soort menstruatiegevoel. Gisteravond 2 uur lang flinke voorweeën gehad ( om de 5 min en duurden ook wel een minuut). nu  af en toe  harde buiken die ik goed verneem in mijn rug en onderin.
ook ik moet vaak naar het toilet en ben soms misselijk (vooral na eten)
bij de andere 2 had ik dit pas vanaf het moment dat ik bijna bevallen ben dus ik weet niet wat erbij hoort...
ik hoop gewoon dat ik snel mag bevallen! de meiden merken dat er iets gaande is en zijn enorm druk!!
afwachten dus!!
de verloskundige gaf me een advies die ik niet meer zo zag zitten! (vrijen) dat moet werken! nou bij de vorige heb ik alles geprobeerd... ananas enz..   ik wacht gewoon af!

succes meiden!!!

Liefs Jenny

Ik had het gisteren echt op de heupen. Er moest nog even dit en er moest nog even dat en dat alles onder flink regelmatige voorweeën. Mijn man hield mij met argusogen in de gaten, omdat het bij mij zo om kan slaan naar het echte werk.
Toch heb ik zoiets van zolang ik geen bloed- of slijmverlies heb, ik dus niet ga bellen.
De vorige keer heb ik 2x de vk voor "niks" uit bed gebeld, dat heb ik eigenlijk niet weer in de planning. Vandaag, na ook een onrustige nacht, geen voorwee meer gehad. Kunnen we weer even bijtanken. Het komt steeds dichterbij!!

Vandaag nog wel even verjaardagskadootjes gehaald voor mijn nichtjes, die ook in oktober jarig zijn. Er moest een nieuw regenpak komen voor mijn oudste zoon en ik kwam vandaag tot de ontdekking dat ik geen mutsje heb dat mooi bij de eerste kleertjes past, dus moet ik morgen nog even naar Prenatal. Onze 2e zoon heeft eigenlijk nog een paar nieuwe broeken nodig, dus die haal ik dan ook maar meteen.
Alle onderbroeken met gaten zijn weggegooid, zodat we die tijdens de kraamdagen niet in de wasmand aantreffen en ik heb de voorraadkast ook nog maar even opgeruimd. Ik heb nu alle adressen in de computer staan, dus de adreslabels kunnen geprint. Eigenlijk wil ik de keukenladen nog even opruimen en uitsoppen en ik moet nog even 2 emmer klaarzetten voor bij de bevalling.
Verder heb ik alles geloof ik wel aardig onder controle en ben ik de rust zelve.

Even voor toch nog. Als je bovenin je buik het gevoel krijgt alsof je een band omhebt, is dit een van de tekenen die kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Houdt dit in de gaten, net als hoofdpijn en sterretjes zien. Als je twijfelt moet je de verloskundige even bellen!

Nou meiden, laat het echte werk maar beginnen!

hey meiden,

Hier is het ook al een paar dagen onrustig, veel last van menstruatie-achtige pijn onderin mijn buik, en ben het ook echt zat. Ook veel harde buiken vooral s'avonds in bed.
Ik ben vandaag precies 37 weken dus het is nog vrij vroeg maar het mag van mij nu echt beginnen!! Ook heb ik het gevoel dat mijn buik steeds lager gaat zitten, heb echt veel ruimte over bovenin. Morgen weer naar de vk, ben benieuwd wat zij er van zegt. Ik hoop dat we allemaal snel van onze wondertjes kunnen genieten! Tot die tijd succes met de laatste loodjes meiden!!!

xx natascha

Yep, hier rommelt het ook. Maar dat is al een paar weken. Nu 2x weeën gehad, maar het zette niet door. Alles doet zeer en ben het echt wel een beetje beu. De tip van het vrijen zou idd kunnen helpen, hahaha. Helaas kan ik niet op of om, dus dat is even geen optie. Heb gisteren wel van de vk homeopatische balletjes gehad. Ben benieuwd of ze deze keer wel werken.

Heel veel succes en sterkte allemaal!

Groetjes,
Nelly 37w5d

Hoi meiden,

Hier nog geen voorweeën, maar wel allerlei andere dingetjes die aangeven dat ik toch wel op een eindje aan het lopen ben. Die kleine meid zo is zo ver ingedaald dat ik vaak als ik een eindje loop echt pijn in mijn schaambot krijg met menstruatie-achtige pijn onder in mijn buik. Vooral 's avonds heb ik toch wel erg vaak harde buiken en ik moet vaak naar het toilet... terwijl ik de hele periode hiervoor echt vreselijk verstopt zat en maar om de paar dagen naar het toilet ging. Ook ik heb (net als een paar andere meiden, las ik) regelmatig en licht misselijk gevoel, maar niet heel erg.

Ik ben benieuwd wie de volgende is van de meiden die natuurlijk bevallen...
volgens mij zou er gisteren iemand van de oktober-mama's een kz krijgen... nog niets 'gehoord'!

Succes allemaal, Michele (38+2 van de 3e)

Volgens mij zou Tineke (07-10) vandaag een ks krijgen. Ben benieuwd of haar kindje al geboren is!

Nelly.

Terug
Bovenaan