Onrustig

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Hebben jullie ook van die momenten dat je zo vreselijk onrustig bent. Ik ben voel me  zo onrustig en het werkt ook heerlijk door het de baby.
Het lijkt wel of hij/ zij de hele dag van boven naar beneden aan het springen is. Soms krijg ik ook kramp in mijn onderbuik ervan.

Sommige zeggen dat het een teken is dat je nog rustiger aan moet doen maar ik doe voor mijn gevoel al zo weinig.

herkenbaar??

groetjes

hoi, weet je ook waar je onrustig van bent? als het is van de dingen die je nog moet doen, is het misschien een idee om een lijstje te maken, zodat je een overzichtje hebt van wat je nog moet doen. en dan 1 voor 1 dingetjes beetpakken. zo doe je nog steeds rustig aan maar ben je toch bezig om dingen 'op te lossen'.
ik heb het ook wel hoor, dat ik soms helemaal hyper ben van alles wat er aan de hand is, van het feit dat we een baby krijgen! dat duurt dan een paar dagen en dan maak ik een lijstje of ga even bewust iets anders doen, en dan komt het soms wel weer goed.
succes! sabine

hoi meiden, ik ben vandaag lekker vrij...wilde zo veel doen.. maar loop als een kip zonder kop door t huis.
ben ook best moe maar ff zitten nee....
wasjes doen. strijken.
zo maar ff op de koffie bij een vriendin en ik heb zoveel te doen.
gekke week want volgende week maandag is mijn laatste dag werken...
echt onrustig allemaal.
gister gehoord dat de kleine ingedaald is.. maar ja met 33 weken is dat normaal...
kan t niet goed uitleggen maar hoop dat dat gevoel vanaf volgende week weg is.
groetjes

Hoi,

Dit is inderdaad heel herkenbaar. Ben ook zo onrustig vooral als ik op bed leg.Sinds vorige week heb ik een kladblok naast mijn bed leggen zodat ik het op kan schrijven als ik aan iets denk wat ik nog moet doen.

Moet zelf nog 2 dagen werken voor mijn verlof, maar ik twijfel of ik alles wel uitgelegd heb. Natuurlijk heb ik alles we uitgelegd maar toch.

Moet ook echt 's avonds op mijn kont gaan zitten want ik blijf maar door gaan, het kan maar klaar wezen zullen we maar zeggen.

Mijn man wordt ook helemaal gek van mij, iedere keer als hij thuis komt van zijn werk heb ik weer iets in huis gedaan. Een kast geverfd of gewoon het tapijt van de trap geschuurd omdat het toch vervangen moest worden enz.

ik hoop dat ik zogauw mijn verlof in gaat mijn rust een beetje kan vinden

Succes

Heel herkenbaar! Volgens mij noemen ze t nesteldrang ... Afgelopen zaterdag heel het huis schoongemaakt, alle spulletjes gewassen (had me voorgenomen dat in de 1e week van mn verlof te doen... maar het MOEST NU). Terwijl ik eigenlijk hartstikke moe was.
En dan inderdaad de gedachten over het werk... wat moet ik nog doen, overdragen, afronden... Als ik s ochtends om n uurtje of 5 naar de wc ga... lig ik daarna vaak wakker omdat mijn hoofd gewoon weer 'aan' gaat.
Moet nog 1,5 week werken en hoop daarna ook mn rust te vinden...

Terug
Bovenaan