onrustig..........

Sinds afgelopen zaterdag constant last van harde buiken. Gister veel witte afscheiding en vocht verloren.

Ik voel me zelf erg onrustig en niet happy in mijn vel zitten.

T is allemaal t voorwerk zoals VK het noemt maar ben er goed zat van. Nou we gaan weer een week in en we zullen het zien.

Snap dat je het zat bent! En dan lees je hier al die bevallingsverhalen...
Hoop dat je kleintje zich snel gaat melden, zodat jouw verhaal er ook bij komt te staan.

Succes ermee!

Groetjes Kim

Ben het inderdaad ook goed zat. Elk krampje denk ik dat het nu wel zal komen. Maarja, de 40 weken zijn woensdag pas voorbij, dus ik zal nog wel even moeten wachten..

Succes!

Pppff herkenbaar! Ik ben donderdag 40 weken, en mijn eerste was te vroeg, dus iedereen was er van overtuigd dat deze meid ook wel eerder zou komen! Nou mooi niet dus. Drama he, dat wachten. En de ene na de andere baby wordt geboren. Hier thuis ook. Ook hier een hoop voorweeen, maar ze zetten gewoon niet door. Jakkes. Op de uitgerekende datum donderdag weer naar de vk, en reken er maar niet op dat ik die praktijk verlaat, zonder dat ze me gestript hebben! haha, wie weet.....

En waar ik me ook mateloos aan irriteer, is dat als je even niet te tel opneemt, een fb bericht verstuurd, of iets te lang je gordijnen dicht hebt, je hele omgeving op zijn kop staat! Gggrrrr!

Maar genoeg geklaagd, ook wij hebben zeer snel nu een kleine beeb in onze armen meiden! Ff doorzetten nog!

Liefs

@liff ja vind het ook idd zeer frusterend wanneer je een dag niets van je laat horen de telefoon blijft rinkelen of op fbook worden er allemaal geruchten verspreid.

T is aftellen over 2,5 week weet ik zeker dat ik mijn kleine meid in mijn armen kan sluiten

Ja meiden kom op he, nog even volhouden, je krijgt er echt iets heel moois voor terug!
De laatste loodjes zijn echt wel zwaar!
Succes!

Terug
Bovenaan