onrustig

Pfffff ik ben me toch onrustig de laatste dagen!! Ik heb niet echt ergens last van (afgezien van de normale kwaaltjes dan) maar voel me erg onrustig. Ik kan niet rustig op de bank zitten, wordt 's nachts vaak wakker en kan dan moeilijk weer in slaap komen en heb een soort onrust over me dat er 'iets' gaat gebeuren ofzo. Wil nu ook alles zsm klaarhebben. Misschien een teken dat de kleine binnenkort komt? Ik ben nu 35,5 wk dus nog 1,5 week en dan mag het! Vind het nu wel weer spannend worden hoor!!

Liefs ciomama

Hoi meis,

hier is het ook echt onrust in mijn lijf.
Ben 34 weekjes zwanger en vandaag weer voor controle naar de gynaecoloog. Hoop dat ie nu meer gaat bespreken want ook wij willen weten waar we aan toe zijn. Weten dat onze meid met 38 weken wordt gehaald maar of ik dat zelf nog ga redden is de vraag. Heb al paar dagen last van voorweeen en echt mijn hele lijf schreeuwt het uit. Weet dat ik niet mag klagen. Hier is alles gelukkig klaar en mag ze komen. toch is er die onrust en pff mijn emoties lopen ook erg op. Kan nu om alles janken terwijl ik normaal geen traan laat. Hormonen zullen we maar zeggen. Jij ook succes meis met de laatste loodjes en denk maar dat we als de kleine er eenmaal is lekker kunnen genieten van onze mooie wondertjes.

Liefs Peet

nesteldrang?

ben ook 35,5 week nu, merk het ook hoor
voglens mij is het het afsluiten van de hele wereld en voorbereiden op de kleine

daarentegen is het rustig in de buik, geen voorweeen ofzo maar die had ikd e vorige keer ook pas op het laatst.

Vandaag het autostoeltje geprobeerd maar die is niks joh, oh op laatst moment dus andere gaan regelen. lang leve internet
hij moet handig zijn, maxicosi is niet handig, zwaar onhandig ding en altijd knooien met de gordel. Nu kan stoeltje erin blijven omdat ik ook nog een dreumes erbij heb, dus een soort met isofix maar je klikt stoel erop en dan alsnog moet je de gordel eroverheen doen en de beugel omhoog. grrrr dat laatste kan niet ivm de gordel! andersom kan ook weer niet. stom ding. Ik ga nu maar eens een echte nieuwe halen, nania maxim.
en nu twijfel ik ineens over de kinderwagen en alle dingen
zo irritant.

zo weer in bed proberen te rusten, rug doet zeer
morgen controle vk, ze is vorige week ingedaald en denk dat ik voor de controle wel moet weten wat ik wil, strippen of niet?

Slapen ehm op 1 zij liggen tot het zeer doet, dan ff lopen en proberen op andere zij liggen wat geheid zeer gaat doen en ff naar de wc en dan de andere zij weer enzovoorts.
De vorige zwangerschap was het precies elke 2 uur, zat al helemaal in het voedingsritme van de kleine
Mijn man ronkt overal doorheen, hij gaat later naar bed en vidn het wel gek dat ik tegenwoordig wakker ben als hij gaat, ongeacht de tijd.

Ik wil zo graag mijn lichaam terug, zoveel pijnen en dat overgeven ochtends en misseijk zijn en moe ben ik gewoon zat, mijn man zou 4 weken niet meer trekken vermoed ik. Maar als het goed gaat met de kleine wie ben ik dan om het te versnellen?
Ik heb nu eindelijk ook hulp in huis dus het gaat wel wat beter.

Het was veel makkelijker als het haar slecht ging

Is een maxicosi nou onhandig zeg je? Ik heb hem nog niet eens geprobeerd mag ik ook wel is gaan oen dan. Wat voor autostoel neem je dan? En wat voor kinderwagen heb je? Of moet je er nog 1 uitzoeken?

@sweetsicca. je bedoelt dat sjouwen met die maxicosi? ik heb nog 1 autostoeltje in de schuur en die is vanaf 0 maanden. heb hem vaak gebruikt bij de jongens omdat je dan niet constant hoeft te slepen ook echt ideaal!
@ ciomama; ken je onrust wel. ik moet dus nog ff langer ben er nu bijna 32 maar krijg ook een soort de wind in me reet.. haha.. heb zoiets van ja kan maar klaar zijn. hoewel mijn geest zoiets heeft van doei.. voorlopig niet.. gek he zon verschil..

denk dat het allemaal heel persoonlijk is hoor wat je van autostoeltjes vindt

ik vond de maxicosi alleen handig omdat je kindje binnen erin gaat dan in de auto en zo op de kinderwagen past. Nu bleek hij niet eens in de auto te passen vorig jaar hahaha, kreeg hem niet eens op de achterbank dus nieuwe auto gehaald emt 5 deuren ipv 3! en ik heb weinig armkracht dus voor mij was het heel zwaar tillen.
maar elke keer met die autogordels alles vastzetten en dan de beugel vond ik wel zwaar, je sleept ook al een wagen en tas mee etc.
Maar ik heb een dreumes van 1,5 jr dus ik ga niet met een maxicosi in de arm lopen en met Mara. Gelijks vanuit de auto alles in de duowagen, veel veiliger en niet zo zwaar.
Nu had ik een soort stoeltje gekocht met soort isofix, dus een deel dat in de auto blijft vastzitten waarop je de stoel vastklikt, leek mij veel makkelijker. Maar helaas bleek dat niet helemaal zo te werken. en daar kwam ik deze week achter.

Ik heb nu een stoeltje gekocht die van 0-4jr is, dus die blijft in de auto zitten, geen gesleep of gedoe met gordels.

nu nog kijken hoe straks na de geboorte met de duowagen bevalt, denk dat we wel een inklapbare voor in de auto halen 2e hands, maar dat heeft nu nog geen haast. winkel,stad, wandelgebied, alles is op loopafstand en dan is deze grote mutsy heel fijn. alleen als ik ergens heen wil rijden is het een nadeel dat hij niet met het duostuk inklapbaar is. Als ik een stationwagon had was het geen probleem, ruimte genoeg achterin. maar ik ehb een bejaardenauto hihihi.

Na veel gepraat met vriendinnen is de onrust in mijn hoofd weer even gekalmeerd, soms kun je daar zo gek van worden

Terug
Bovenaan