Onrustige baby 8mnd

<p>Iemand die dit herkent? Mijn zoontje van nu 8mnd is zoooo onrustig. Slaapt al 2weken heel onrustig en komt s ochtends weer ineens tussen 5 en 6 en wil dan niet meer slapen. Als ik hem neerleg om te spelen is het eigenlijk meteen brullen. Ik dacht de sprong of slaapregressie, maar dat is volgens allemaal pas vanaf 8mnd en dat is hij pas vandaag. Daarnaast is een kenmerk voor een sprong dat ze niet willen drinken, nou hij slurpt zijn flessen leeg. Hij krijgt meer dan genoeg te eten op een dag, dus dat kan het ook niet zijn. Voor mijn gevoel is hij gewoon niet tevreden te krijgen. Weer zo’n lastige fase? </p>

Heel herkenbaar! In 'oei ik groei' geven ze aan dat de huilerige periode vanaf ongeveer 34 weken is, dat is rond 7,5 maand..
Bij ons begon het precies met 34 weken! Onrustiger slapen, savonds huilend wakker en steeds tussen 5 en 6 wakker worden en niet meer willen slapen. Dit duurde ongeveer 3 à 4 weken en sinds deze week komtie weer tussen 7 en 8 uur sochtends en slaapt hij een stuk rustiger! 
Dus bij ons begon de sprong voor 8 mnd.
Succes ermee! Enne, het is een fase;)

Onze baby is over een week ook 8 maanden. En hier precies hetzelfde slaap super onrustig en moet eerlijk bekennen bij ons in bed de laatste tijd want eigen bedje alleen maar huilen.dus doe zelf geen oog dicht omdat hij maar blijft draaien en met zn handjes slaan.
heel drammerig en als je even uit zijn zicht loopt gelijk huilen. 
Is nu 2 weken aan de gang alles is een fase zegt me zus altijd haha dus laten we hopen dat het snel overgaat. Soms denk ik misschien is het omdat hij in zn hoofd graag wilt kruipen en lopen en dat niet lukt en soms denk ik hij wilt nu al zn zin door drijven ofzo.
Groetjes Danielle 

Terug
Bovenaan