Onrustige baby s nachts.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Vraagje; mijn dochter van 3 maanden is erg onrustig. Vooral met slapen en haar handen. ( zit in de familie hoor. Vader en zoon en zelfs ik zijn onrustige slapers)</p><p>We bakkeren haar steeds in in.</p><p>Van een puck a baby zijn we naar een love you dream. Iets meer ruimte bij de handjes. Maar... ze heeft een speen. Speen in bij inslapen en dan snachts gaat het mis.  Speen weg! Ben er wel 6x uit ge weest vanacht.</p><p>Speen erin en door dat ze nu iets meer ruimte heeft 'mept' ze zo haar speen eruit.</p><p>Ze begint te jengelen en beetje te huilen. Speen erin en ze slaapt wel verder.... alleen blijft hij niet zitten.</p><p>Iemand tips?</p><p>Ze is 3 maanden </p><p> </p>
 
Tja heel vervelend maar je zal er toch elke keer uit moeten om die speen terug te stoppen. Misschien helpt het iets als je een knuffel er tegen aan legt? 
Als ze wat ouder wordt, en ze slaapt niet meer ingebakerd (mag straks toch niet meer als ze gaat rollen) leert ze zelf de speen terug stoppen, maar dat kan nog wel een paar maanden duren voor het zover is helaas. 
Hier heb ik hetzelfde gehad, het hoort er gewoon bij. Hoe vervelend ook. Als ze daarna maar gelijk doorslaapt is het niet zo erg. .
Ga er maar vanuit dat je het eerste 1-1.5 jaar nog heeeeel vaak je bed uit moet voor speentjes, flesje, slokje water, dromen, verlatingsangst etc..  
Hier een meisje van 1.5 die vannacht wakker was van 1.00-5.00 omdat ze ineens bang is om alleen te zijn.. pfff! En dus ook echt 4 uur achter elkaar wakker. Ook dat hoort erbij.;)
 
Tja heel vervelend maar je zal er toch elke keer uit moeten om die speen terug te stoppen. Misschien helpt het iets als je een knuffel er tegen aan legt? 
Als ze wat ouder wordt, en ze slaapt niet meer ingebakerd (mag straks toch niet meer als ze gaat rollen) leert ze zelf de speen terug stoppen, maar dat kan nog wel een paar maanden duren voor het zover is helaas. 
Hier heb ik hetzelfde gehad, het hoort er gewoon bij. Hoe vervelend ook. Als ze daarna maar gelijk doorslaapt is het niet zo erg. .
Ga er maar vanuit dat je het eerste 1-1.5 jaar nog heeeeel vaak je bed uit moet voor speentjes, flesje, slokje water, dromen, verlatingsangst etc..  
Hier een meisje van 1.5 die vannacht wakker was van 1.00-5.00 omdat ze ineens bang is om alleen te zijn.. pfff! En dus ook echt 4 uur achter elkaar wakker. Ook dat hoort erbij.;)
 
In de zomer puckababy (cool tense) hebben ze ook iets meer ruimte met de armen doordat de stof elastischer is maar niet zo erg dat ze hun speen eruit kunnen slaan dus misschien zoiets? Verder ontkom je denk ik niet aan toch af en toe een speen terug geven. 
 
Wij hebben haar geleerd om zonder speen in bed te slapen. Vind ze prima! Scheelt een hele hoop. Ze krijgt alleen overdag de speen als ze er om "vraagt" en ik zie dat ze moe wordt.(in de box, op schoot of wipstoeltje) als ze dan slaperig wordt haal ik de speen eruit en dan leg ik haar zachtjes in bed en dan valt ze in slaap. Anders krijg je inderdaad zoals nu dat je naar haar toe moet om de speen terug te stoppen. Misschien kost het tijd om het af te leren maar als je de tijd neemt lukt het vast! (Onze dochter is ook 3 maanden) en slaapt ook ingebakerd vanwege het maaien :)). Ze slaapt de hele nacht door. (Van 12 tot 7) het is een idee misschien? Succes!
 
Terug
Bovenaan