Onrustige baby wilt niet slapen

<p>Hoi allemaal,</p><p>ik heb een baby van 4 weken, maar ze wilt gewoon niet slapen, ze slaapt overdag hooguit 3! Uurtjes.. wat ik ook doe of probeer, de pacco inbakerdoek is het enige wat een klein beetje helpt, ze huilt soms uren achter elkaar en er is medisch gezien niks te vinden waar ze last van kan hebben. Zelfs het drinken gaat onrustig, hebben meer moeders hiermee te maken? En hoe gaan jullie ermee om? Ik begin me zo machteloos te voelen dat ik niet meer weet wat ik kan of moet doen.. </p><p>alle tips zijn welkom..</p><p> </p><p>groetjes </p>

Ik had mijn dochter de eerste 3 mnd bijna nonstop in een draagdoek, alleen daarin sliep ze, en als ik haar weglegde was het standaard huilen, erg vermoeiend maargoed, een poging waard?

Ja precies wat StephW zegt had ik ook met mijn dochter. Het enige wat hielp was haar dichtbij mij houden. Wellicht heeft ze nu ook een sprongetje, dat kan het misschien ook verklaren.
heel veel succes!

Mijn zoontje was ook erg onrustig de eerste weken. Maar inbakkeren hielp al wat. En na 3 bezoekjes aan de osteopaat had ik een heel ander kind! En slaapt nu heel goed overdag en s'nachts!! Bij hem zat z'n nekje vast. Is het proberen waard!

Mijn dochter was ook erg onrustig tijdens slapen, voor en na de fles. Ze dronk erg onrustig. Ik ben haar toen gaan inbakeren en dat heeft geholpen en ik ben naar osteopaat geweest en ze had last van te veel spanning in haar nek (ze kon met 2 weken haar hoofd zelfstandig omhoog houden). Ben nu 2 keer geweest en moet volgende week terug. Ze is nu veel rustiger, alleen de spanning blijft aanwezig (ik denk dat ze gewoon te veel wil maar het nog niet kan). Vaak moet ik haar nu overdag wel bij mij in slaap laten vallen zodat ze daarna in haar eigen bedje gaat slapen. Na de laatste fles van 22 uur heeft ze hier geen moeite mee. Nog meer mensen die dit zo hebben?

Ik heb hier ook last van gehad. Onze kleine man sliep nog minder overdag. En de rest van de dag alleen maar huilen huilen huilen. De nachten deed hij wel bijzonder goed! Ik had zelf al gezien dat hij last had van verborgen reflux. Melk kwam omhoog, hij trok vieze gezichten , begon te huilen en slikte het weer weg. Hij is 2.5 week opgenomen geweest in het zkhuis. Ze hebben alles onderzocht. Hij heeft nu maagzuurremmers en wordt ingebakerd. Ik heb een heel ander kind nu! Hij slaapt super goed. En is erg gezellig! Dat inbakeren had ik thuis ook al gedaan, maar dacht ook dat het niet hielp. Ik heb te snel weer opgegeven. In het zkhuis hebben ze dit doorgezet en het is een hele uitkomst nu! 
Misschien moet je even in de gaten houden of er veel melk omhoog komt bij haar, en misschien toch even proberen door te zetten met de pacco?

Heel erg bedankt voor alle reacties, ik wilde vorige week naar een osteopaat, maar na enkele dingen gelezen te hebben ben ik een beetje bang geworden, iemand die ervaring heeft met een goede osteopaat in de omgeving van Den Haag? 
Ze slaapt nu in de nacht wel oke, maar overdag gewoon helemaal niet, drinken is heel onrustig en tegelijkertijd is ze heel moe. Ik wil alles proberen, wie weet helpt een draagdoek inderdaad wel, iemand tips welke draagdoek?

Terug
Bovenaan