Onrustige baby

<p style="text-align: right;">Hoi  allemaal,</p><p>ik ben 2 weken geleden bevallen van mijn eerste kindje. </p><p>Nu is het  zo dat hij in de ochtend, middag en avond rustig slaapt.</p><p>snachts is hij onrustig, kreunt die lichtjes en maakt die geluiden.</p><p>iemand enig idee wat het kan zijn?</p><p>hij is geboren met 35 weken. Drinkt nu na 2 weken ongeveer tussen de 55-70?cc per fles en is 2600 gr.. Dus ik heb niet het idee dat die honger heeft, aangezien hij de fles dan ook niet aanpakt..</p>

Gefeliciteerd !
Ja je baby is nog zo klein en hij was 9 maanden lang in je buik waar je hartslag te horen was en van alles en nog wat.
Misschien helpt het om hem in te bakeren ? Ik gebruik die van prenatal die zijn super goed vind ik.
Ook de baby whomb sound werkt goed op youtube heb die 3 maanden lang gedraait...
En als je een truitje die je de hele dag hebt gedragen kan je die bij de baby laten zo ruikt hij jouw nog.
Deze tips hebben mij zelf heel goed geholpen en hoop dat het jouw ook helpt !
Succes x

Gefeliciteerd!
Klinkt heel ‘normaal’, baby’s veranderen ‘s nachts in een soort gremlins. Kreunen, piepen, kraken, wiebelen... Onze dochter maakte amper geluid overdag, sliepnheel veel en ‘s nachts werd zelfs papa er wakker van. Met een week of 7 had ze van de een op andere dag behoefte aan een speen en werd het gekreun een stuk minder, maar zeker niet weg. Ze slaapt overigens prima! 

Ons zoontje maakte ook een hoop lawaai s nachts, terwijl er overdag niks te merken was! Hij sliep toen op onze kamer en ik lag er soms echt wakker van, zoveel geluid kwam er uit dat kleine mannetje. We hebben gezocht naar een verklaring, ook nagevraagd bij het CB, maar er was niks te vinden... Is vanzelf overgegaan!

Heel herkenbaar! Onze dochter is met 36 weken geboren. 
De eerste paar nachten was er niks aan de hand, maar na 2/3 weken kreunde en gromde ze ‘s nachts ook heel veel. Zo veel dat wij er niet van konden slapen.
Ik heb toen ook vaak gedacht of dat wel normaal was. Ook voor ons is dit ons eerste kindje. 
Bij mij op het CB zeiden ze dat ze dit wel vaker hoorden bij prematuur kindjes. Het zou vanzelf weer over gaan.
En dat klopt, van de een op de andere dag was het klaar.

De meeste kindjes hebben s'nachts het meeste last van darmkrampjes. Inbakkeren kan daar al bij helpen rustiger te worden. Die van ons maakte ook veel kabaal s'nachts ?

Hier een meisje van bijna 6 weken oud (geboren met 38+5) en zij doet het ook s nachts. Vooral het uur nadat ze dr voeding heeft gehad. Ik word er soms ook een beetje gek van, ik kan er zelf nier van slapen. Ze heeft wel haar ogen dicht, dus ze slaapt wel.. maar heel onrustig. En we bakeren haar al in, dus dat maakt hier geen verschil! 
Wij hebben geen extra slaapkamer voor haar, maar gaan haar bedje vannacht op de gang zetten zodat we zelf hopelijk wat beter slapen! 

Hier een meisje van bijna 6 weken oud (geboren met 38+5) en zij doet het ook s nachts. Vooral het uur nadat ze dr voeding heeft gehad. Ik word er soms ook een beetje gek van, ik kan er zelf nier van slapen. Ze heeft wel haar ogen dicht, dus ze slaapt wel.. maar heel onrustig. En we bakeren haar al in, dus dat maakt hier geen verschil! 
Wij hebben geen extra slaapkamer voor haar, maar gaan haar bedje vannacht op de gang zetten zodat we zelf hopelijk wat beter slapen! 

Terug
Bovenaan