onrustige baby

Hoi allemaal ik heb even een vraagje over mijn dochtertje lotte.
Ze is nu 9 weken en je zou denken dat een baby van 9 weken veel slaapt.
Ik leg lotte na haar fles in bed en dan is ze gewoon 3 uur achter elkaar wakker ze ligt maar om zich heen te kijken houd haar benen en armen niet stil lekker druk zeg maar!
Ze valt na haar laatste fles natuurlijk als een blok in slaap moe van het wakker zijn!
Hebben meer baby's dat want ik snap er geen bal van.

Groetjes Kim
 
Hoi Kim,

Mijn kindje van 8 weken heeft hetzelfde. Ze ligt maar te trappelen en met haar armpjes heen en weer te zwaaien. Af en toe slaapt ze overdag wel een halfuurtje, maar ze komt zeker niet aan de 18 uur slaap die geadviseerd wordt. s Nachts slaapt ze wel heel goed door. Ik heb gehoord dat inbakeren een goede optie is om onrustige, beweeglijke babietjes tot rust te laten komen. De eerstvolgende keer dat we naar het CB moeten, ga ik vragen of ze me het willen leren. Wie weet helpt het. Groetjes Ellen
 
Hoi Kim

Leg je je dochterje direct na de fles in bed of laat je haar eerst nog even spelen in de box, het advies wat gegeven wordt is eerst je kind voeden, dan spelen en daarna lekker in bed. Wij hebben ons dochterje ook ingebakerd en dit hielp erg goed de hazeslaapjes werden lange slaapjes en met een vast ritme erbij hadden wij een heerlijk rustig kind.

Groetjes Sannie
 
Mijn dochter was ook zo druk, al vanaf het moment dat ze geboren is tot nu (ze is nu 5 maanden.)
Wij hebben d'r gewoon wakker laten zijn, 's nachts slaapt ze namelijk wel goed.
Al moet ik wel zeggen dat ze als ze slaapt nog net zo veel beweegt als ze doet als ze wakker is.
Maar ze is verder vrolijk kan zich zelf goed vermaken en huilt eigenlijk zo goed als nooit, dus wij hebben ook geen noodzaak gezien om er iets tegen te doen.

Groetjes Bianca
 
Hoi meiden
Ik had dat probleem ook
Tot We robin in zijn gaan bakeren
Misschien is dat een tip
Weet niet of ik reclame mag maken maar ga een kijken op
www.bakerzak.nl
Groetjes Heleen mama van Robin (9 maanden oud)
 
Bij ons hetzelfde. Ook huilde hij heel veel. Inbakeren heeft bij ons ook heel goed geholpen. Hij is nu 5 maanden en slaapt echt veel meer overdag dat vroeger. Gewoon even aan het cb vragen hoe het moet. Bij mij zijn ze langs geweest om het voor te doen.
Er zijn wel kindjes die met minder slaap toekunnen, maar als ze met inbakeren wel slapen hebben ze het vast toch nodig.

Groetjes en succes,
Machteld
 
Terug
Bovenaan