onrustige benen met slapen, wie ook?

hoi meiden ik ben nu 17 weken en een beetje zwanger.
t buikje begint nu echt te komen, helaas nog niet de kleine gevoeld.
ik heb alleen ontzettend veel last van onrustige benen, vooral als je net wilt gaan slapen, ik slaap hierdoor ook erg slecht.
als ik de trap oploopt zijn mn benen ook zo zwaar.
wie heeft dit ook en wie weet wat je eraan kunt doen?
groetjes daan

Hoi,

Ik heb het bij mijn vorige ook gehad en wacht nu met angst en beven tot het weer begint!
Mijn armen slapen al continu, ook heel vervelend...
Wat bij mij heel erg heeft geholpen zijn magnesiumtabletten (met calcium). Die kun jje bij de drogist kopen. Ze zijn onschadelijk. Sporters gebruiken het ivm zware training voor hun spieren, dat die extra voeding krijgen en mijn verloskundige raadde me ze de vorige zwnagerschap aan het heeft erg geholpen.
Wie weet bij jou ook!
Succes!

Erica

Hoi,

Wat je ook kan proberen is even een kussen onder je benen leggen, het wil nog weleens helpen, ik had het zowel in deze als in de vorige zwangerschap heel erg.

Succes

Gr. Ingrid

hoi,ik had bij mijn eerste zwangerschap erg last van kramp in mijn kuiten s'nachts.
mijn verloskundige raadde toen een gel aan van het merk bloem. die gel was tegen spataderen en verkoelde ofzo. inieder geval hielp het mij enorm!
en homeopatisch dus... baat het niet....
succes

een goede vriendin die drogist is, raadde mij magnesiumtabletten aan ivm strakke rug-en nekspieren: het helpt je spieren te ontspannen en kan tijdens de zwangerschap zonder probleem gebruikt worden. Helpt dus vast ook om de gespannen spieren in je benen te ontspannen, :)

Hoi ,
ik herken het :)
ongeloofelijk irritant he :Sik slik er niets voor maar smeer lekker met spiroflor van vsm vlak voor ik ga slapen .en dan eerst even mijn voeten omhoog misschien houd je wel vocht vast ?
Belangrijk zijn ook goede platte schoenen ik loop ( nog maar even want het wordt te warm voor me haha) op kisten , zoo lekker , stabiel en stevig
crocs lopen ook lekker maar ja vorm is nou niet je van het he haha
en n kussen onder mijn knie of enkels zodat ze iets hoger liggen

hoi meiden, gelukkig gaat t al 2 nachten beter.
leg mn benen nu op t kussen, heb t idee dat t werkt.
hopen dat t zo blijft, thanks voor jullie tips.
groetjes daan

Terug
Bovenaan