Onrustige benen nu al??? En obstipatie!!!

Ik begin maar met een zucht,... Poeh

Voel me echt gigantisch ZWANGER!!!
( gelukkig maar! )
Maar toch, hebben jullie last van 1 van de titels?
Onrustige benen en/of obstipatie??
Hebben jullie tips?

Lfs MamaNatas

obstipatie is meer vezels eten en water drinken. Vezels kun je bijvoorbeeld uit roggebrood halen.

Onrustige benen heb ik ook en dan doe ik snachts een kussen onder mijn matras bij de benen. (kan ook onder je benen liggen) maar ik lig op mijn zij dus dat werkt dan niet echt. Oh en laten masseren natuurlijk :D

Lastig he? Echt typische zwangerschap dingen. Ik heb gemerkt dat naarmate de zwangerschap vordert het alleen maar erger wordt helaas... Ik ben nu 15w2d (mei fora)

Succes ermee!

Hé MaMaNataz,

Onrustige benen heb ik niet, maar lijkt me erg lastig. Is daar niet iets homeopatisch voor te krijgen? Vast wel. Obstipatie, ja dat heb ik wel. Normaal heb ik dat alleen als ik op vakantie ben. Dus ben er in die zin wel aan 'gewend'.Veel water, veel fruit en blijf bewegen. Fietsen, lopen etc.. hoef je niet voor naar de sportschool (mocht je daar niet van houden) Bij mij helpt elke dag een Yakult, bij andere juist weer activia. Mocht dit niet voldoende helpen kun je bij je ha vragen om een poeder ofzo (bv Movicolon)
succes ermee, groetjes

Hey mamanataz,

Snap presies wat je bedoel. Kan s'avonds helemaal moedeloos van jezelf worden omdat je benen zo rusteloos zijn. En natuurlijk moeilijk in slaap vallen dan.
En idd obstipatie, maar ik heb altijd al gevoelige darmen gehad, dus ben het ook al wel een beetje gewent.

Liefs Noor

Terug
Bovenaan