onrustige benen

hoi ik moet nu nog 4 weken als het goed is maar ik word snachts gek van mn benen ze kriebelen van binnen zijn onrustige benen. wie weet wat ik daar aan kan doen? wrd er echt gekvan. groetjes adrie

hoi Adri, ik heb ook soms last van onrustige benen, mijn verloskundige raadde karnemelk drinken aan. als je dat lekker vind. dat doe ik nu elke dag en heb het idee dat het wat helpt.
succes ermee! Lia

Hoi Aadje
Stuk Sunlight zeep in je bed leggen, hoorde ik op pufles! Ik vraag me af wie zoiets bedenkt, maar het helpt wel! Schijnt dat dit al generaties gedaan wordt. Sunlight of andere natuurlijke zeep, geen synthetische!
Sterkte
Frees

Hallo,

Ik heb die rusteloze benen al mijn hele zwangerschap en ook ervoor. Ik slik hiervoor Calcium, Magnesium, Zink tabletten van de kruidvat. Helpt echt. Gewoon 1 tabletje per dat en het is een wereld van verschil.

Heb het ook mijn eerste zwangerschap de hele zwangerschap gebruikt. Zou ze snel gaan halen en weer lekker gaan slapen.

Groetjes Loekie

Hallo Adrie,

Die onrustige benen heb ik ook en ben blijkbaar niet de enige. Bij mij was het ook zo erg, dat ik een bevriende gyneacoloog heb gebeld. Ik hield het ook niet meer uit. Hij vertelde dat het inderdaad een calcium tekort was. Heel onschuldig, maar wel heel vervelend. Je kon hier calciumtabletten voor nemen. Dat heb ik nog niet gedaan, maar ben wel meer zuivel gaan eten en drinken, wat heel erg goed helpt. Daarnaast drink ik vaak 's avonds een kop kamillethee om tot rust te komen vlak voor het slapen gaan.
Ik heb er eigenlijk bijna geen last meer van gehad.
Ik hoop dat je wat aan de tips hebt. Succes verder met alles!

Groetjes Mineko

Hoi Adrie,
Zeer herkenbaar. Ook ik ben op aanraden van de vk meer zuivel gaan eten/drinken. Het is een stuk minder geworden. Wat bij mij ook wel geholpen heeft is een andere slaaphouding, klein hoofdkussen onder je dikker wordende buik en restant tussen de benen. Ben ik alleen gelijk mee begonnen als de zuivel drinken, dus weet niet of dat het nu was, ligt in iedergeval wel lekkerder. succes ermee.

hoi kabo nou ik had ook la van ieman gehoord van kussen onder je benen. en dat hielp bij mij wel is wel vreemd om zo e slapen maar het hielp wel. groetjes adrie

Terug
Bovenaan