onrustige benen

Hebben jullie dat ook. Van die vreselijke onrustige benen. Ik lig er hele nachten wakker van. Op een gegeven momen ga ik maar heel warm douchen.
Dit helpt een beetje.
Hebben jullie misschien nog tips?
Bedankt Regina

o ja die kramp!! vreselijk.
De enige keer dat ik die onrustige benen had, bleek mijn ijzer veel te laag te zijn. nu dit weer goed is, zijn mijn benen ook rusitger.

Ja dat herken ik wel maar ik heb het vooral 's avonds......uiteindelijk ga ik maar naar bed en dan heb ik er geen last meer van.
Kramp herken ik ook wat heel goed helpt is als je kramp hebt en je kunt enigzins nog op een koude tegelvloer komen met blote voeten op de een of andere manier schrikt de kramp en trekt het weg.
Maarja is wel lastig hoor als je in bed ligt en dan kramp krijgt hihi.
Tegendruk (zoals op de voetbal) helpt ook heel goed.
Ooit is wel eens gezegd tegen mij een stuk zeep onder het matras.....alleen heeft het bij mij nooit geholpen................eeen fabeltje???
Tja het hoor erbij maarja het is wel heel lastig en vooral pijnlijk.

gr louise

Hihi dat stuk zeep ja, hoorde het van m'n schoonmoeder. Ik had nog een stuk over die gooi ik elke keer onder de dekens bij mijn voeteneind....
Maar heb denk ik gewoon weinig laat van kramp in m'n kuiten....
Speel altijd met m'n voeten met het zeepblokje :)

Lijkt me heel lastig!
Kan aan een gebrek aan kalk liggen...dus melk enz drinken!
Ook heb je volgens mij een soort bodylotion tegen onrustige benen, moet je even googlen...

Kalkgebrek?? hmm... drink een pak melk per dag.. en dan ben ik ook nog verslaafd aan yoghurt dus kalk genoeg dacht ik.... heb het ook nog maar een paar x gehad hoor is niet zo dat ik elke nacht kramp in mijn kuiten heb .. gelukkig,..

Heb er ook flink last van en dan niet echt kramp maar meer dat ik mn benen gewoon niet stil kan houden, en lijkt het wel een soort van tinteling of jeuk weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Lijkt wel een drive om te moeten bewegen.

Mn hb is gewoon goed, de laatste keer 9.8 en drink toch ook wel karnemelk op een dag en een schaal yoghurt...

Ben benieuwd naar die bodylotion?

Liefs Marina

Terug
Bovenaan