onrustige benen

Wie o wie heeft de gouden tip!!!!!!!!


Ik wordt helemaal GEK van m'n benen, zodra ik maar eventjes ga zitten beginnen ze te "vervelen", het houd met continue uit mijn slaap en ik ben o zo moe.

Ken iemand dit probleem??? Ik heb het al sinds ik 20 weken zwanger ben en ben nu 32 weken, heb nog 8 weken te gaan en het wordt steeds erger. Er zijn medicijnen voor, maar ja, die mag je weer niet gebruiken tijdens de zwangerschap is mij verteld bij de apotheek.

Graag hoop ik dat iemand de gouden tip heeft?????

Gr.
 
Dit is een bekende zwangerschapskwaal.
Niks aan te doen.Nog even en je bent er weer vanaf.
Ik heb er zelf ook last van,hou daarbij ook veel vocht vast,maar ga er toch echt niks voor innemen.

Gr. Wonder2011
33wk zwanger
 
heb er ook veel last van en t wordt idd steeds erger, ben nu bijna 35 weken. Oorzaak is dat de doorbloeding in je benen niet optimaal verloopt, dus deze dien je op te wekken. Ik neem idd ook elke avond een douche (koud-warm op je benen is ook goed, maar vind ik persoonlijk wat minder leuk). Daarnaast is rekken stretchen goed voor je benen, dus even je kuiten strekken en je bovenbenen en als t lukt je hamstring. Als ik in bed lig en er last van krijg, is even gaan lopen een idee (trap lopen als dat lukt). Je moet dan gewoon zorgen dat de doorbloeding goed doorloopt in je benen.

Wil niet zeggen dat ik er geen last meer van heb hoor, want weg gaat t niet, maar deze tips helpen een beetje. (voeten omhoog is idd ook een veel gehoorde tip)

Succes ermee
gr
es
 
Ihoi,

ik heb er ook zo'n last van.
Word er echt moedeloos van.
het enige dat helpt is even en stukje lopen.
of even in een andere houding gaan liggen.

ik leef met je mee. ben nu 35 weken dus met nog even geduld hebben,

groetjes Renske
 
Terug
Bovenaan