onrustige benen

ik heb meer kramp in mn benen en dan helpt het om heel hard tegen de grond aan te duwen met je voeten. Of je tenen naar je toe trekken maar of dat ook helpt tegen tintelingen??
 
Idd dat eerste(met je voet heel hard op de vloer duwen) werkt goed.Ik had calcium,magensium en zink in een. Alleen magnesium werkte niet zo goed bij mij,bleef dan kramp houden afentoe. En in die combi werkt t zowieso beter is me verteld. Kan je gewoon kopen bij de drogist van t eigen merk. Ik had ze vd kruidvat of ook wel s vd Hema.
 
Had idd ook last van onrustige benen bij de eerste. vooral aan het einde, om gek van te worden!!
Ik heb er eigenlijk nooit iets aan gedaan. maar als je het googled (er zijn ook mensen die het altijd hebben) :-S staat er dat je wisselbaden kunt nemen...
Sterkte!
 
Ok... het klinkt raar.... maar....
Je moet een stukje handzeep aan het voeteneind van je bed leggen.
Ik heb zelf vreselijke last van onrustige benen en wordt er gek van... nu kreeg ik deze tip... en ik dacht "ik probeer het!".
Ik heb een stukje handzeep (gewoon palmolive vlg mij) in een washandje gedaan... en dat ligt gewoon onderin mijn bed....
En het lijkt te helpen....
 
Terug
Bovenaan