Onrustige dochter, help!

Voor mijn dochter van 6 weken loop ik al vanaf de geboorte voor mijn gevoel aan te modderen met haar. Ze heeft de volgende klachten:
Tijdens de voeding vaak al onrustig
Na de voeding meteen huilen
Precies 2 uur na de voeding wordt ze wakker (als ze net eindelijk slaapt) met overduidelijk last van verborgen reflux en krampjes. Ze laat dan ook veel scheetjes.
Ze slaapt dan ook weinig omdat ze continu wakker wordt door haar ongemak.
Ik pas alle leefregels voor reflux al toe.
Het CB zegt dat ze onrust heeft omdat ze weinig slaapt. Maar hoe kan ik haar beter laten slapen als ze zoveel pijn en ongemak heeft?
Ik ben al naar de osteopaat geweest en haar drink techniek na laten kijken.
Op advies van het CB krijgt ze nu Nutrilon omneo en op advies van de ha begonnen met Johannesbroodpitmeel. Alleen daar krijgt ze obstipatie en meer krampjes van.
Draagzak/doek wil ze niet, dan wordt ze alleen maar onrustiger. Ze
slaapt alleen op schoot maar heb nog een kindje dus ik voel me af en toe zo schuldig dat die minder aandacht krijgt. Ik weet dat krampjes erbij horen, daar had ik met mijn oudste ook last van maar mijn dochter heeft het echt nog meer en volgens mij vooral last van verborgen reflux.
Iemand advies/tips?
Ik hoor goede verhalen over hero comfort+, iemand daar ervaring mee?
 
Heeft er al een lactatiekundige meegekeken met de voeding? Als het huilen al direct bij voeding zelf begint, dan zijn het nog geen krampjes ( grote kans even later wel natuurlijk.) Dus of het drinken zelf gaat moeilijk, of het drinken valt slecht.

En ja, van slaapgebrek kunnen de problemen erger worden, maar zonder de oorzaak aan te pakken, is dat niet echt op te lossen.

Als de andere voeding niet helpt, vooral een doorverwijzing naar de kinderarts vragen.
 
Hoi, wat vervelend! Onze dochter is inmiddels bijna 7 maanden, wij begonnen met een onrustige en ongelukkige baby na de eerste week. Na twee weken ellende en drama, mochten we bij de huisarts komen, die schreef het af als overbezorgde ouders en alle baby’s huilen. Maar het ging niet beter. Na een hulpkreet weken later mochten we terug komen, overleg kinderarts, verborgen reflux kwam eruit. Medicatie gestart. Die hielp tegen de reflux maar maakte nog onrustiger en verergerde de krampjes. Anyway, lang verhaal kort. Bezoek kinderarts, osteopaten hadden geen zin. Maar wij zijn in wanhoop naar een natuurgeneeskundige gegaan, wat een opluchting! Natuurlijk verdween het niet als sneeuw voor de zon, maar ze werd kalmer, gingen van 13 uur per dag huilen, paniek, slecht slapen en spugen/krampen, in een kwestie van weken naar 2 uurtjes huilen en een blijere baby die langzaam weer durfde te slapen. Wij hebben wel een sensitief meisje, pikt alles op, is slim en wil meer dan ze kan. Slapen was hier een groot probleem, ze voelde zich alleen veilig op ons dus zo was het maanden lang. Maar dit ging wel steeds beter, mits ze lang genoeg omhoog bleef en schuin omhoog kon liggen (en op haar linkerzijde, hielp haar ook) Dus het is een optelsom geweest van dit alles, maar wij komen nog bij deze natuurgeneeskundige (en wij zijn vrij nuchtere mensen), maar behandelingen doen altijd iets goeds. Wellicht kun je daar steun vinden. En kan zo iemand je helpen. Voeding gebruikte wij anders, maar Johannes broodpitmeel gaf hier echt problemen! Dus hebben we niet doorgezet. Onze huisarts adviseerde rijstebloem, dat gebruikte een beetje we toen ze ietsje ouder werd, wellicht het informeren waard. Gaf minder hevige klachten dan JBM)

Hopelijk vinden jullie snel iets dat voor jullie werkt, ik weet hoe zwaar het is! Maar je doet het goed! Sterkte! (mocht je evt meer willen weten over natuurgeneeskundige mag je me een berichtje sturen hoor)
 
Terug
Bovenaan