Voor mijn dochter van 6 weken loop ik al vanaf de geboorte voor mijn gevoel aan te modderen met haar. Ze heeft de volgende klachten:
Tijdens de voeding vaak al onrustig
Na de voeding meteen huilen
Precies 2 uur na de voeding wordt ze wakker (als ze net eindelijk slaapt) met overduidelijk last van verborgen reflux en krampjes. Ze laat dan ook veel scheetjes.
Ze slaapt dan ook weinig omdat ze continu wakker wordt door haar ongemak.
Ik pas alle leefregels voor reflux al toe.
Het CB zegt dat ze onrust heeft omdat ze weinig slaapt. Maar hoe kan ik haar beter laten slapen als ze zoveel pijn en ongemak heeft?
Ik ben al naar de osteopaat geweest en haar drink techniek na laten kijken.
Op advies van het CB krijgt ze nu Nutrilon omneo en op advies van de ha begonnen met Johannesbroodpitmeel. Alleen daar krijgt ze obstipatie en meer krampjes van.
Draagzak/doek wil ze niet, dan wordt ze alleen maar onrustiger. Ze
slaapt alleen op schoot maar heb nog een kindje dus ik voel me af en toe zo schuldig dat die minder aandacht krijgt. Ik weet dat krampjes erbij horen, daar had ik met mijn oudste ook last van maar mijn dochter heeft het echt nog meer en volgens mij vooral last van verborgen reflux.
Iemand advies/tips?
Ik hoor goede verhalen over hero comfort+, iemand daar ervaring mee?
Tijdens de voeding vaak al onrustig
Na de voeding meteen huilen
Precies 2 uur na de voeding wordt ze wakker (als ze net eindelijk slaapt) met overduidelijk last van verborgen reflux en krampjes. Ze laat dan ook veel scheetjes.
Ze slaapt dan ook weinig omdat ze continu wakker wordt door haar ongemak.
Ik pas alle leefregels voor reflux al toe.
Het CB zegt dat ze onrust heeft omdat ze weinig slaapt. Maar hoe kan ik haar beter laten slapen als ze zoveel pijn en ongemak heeft?
Ik ben al naar de osteopaat geweest en haar drink techniek na laten kijken.
Op advies van het CB krijgt ze nu Nutrilon omneo en op advies van de ha begonnen met Johannesbroodpitmeel. Alleen daar krijgt ze obstipatie en meer krampjes van.
Draagzak/doek wil ze niet, dan wordt ze alleen maar onrustiger. Ze
slaapt alleen op schoot maar heb nog een kindje dus ik voel me af en toe zo schuldig dat die minder aandacht krijgt. Ik weet dat krampjes erbij horen, daar had ik met mijn oudste ook last van maar mijn dochter heeft het echt nog meer en volgens mij vooral last van verborgen reflux.
Iemand advies/tips?
Ik hoor goede verhalen over hero comfort+, iemand daar ervaring mee?