Onrustige nacht, Stress?

Hoi Dames,

Ik lig nog steeds op de bank, heb ook op de bank geslapen.. Enorm slecht! echter niet van de bank.

Heb van ongeveer 22.00 tot 2u harde buiken gehad, kramp achtige pijnen en met een kruik gelegen. Toen ik eindelijk sliep, schrok ik rond half 5 weer wakker.. Geen buikpijn maar enorme braak neigingen. Pfff.... Dus dat was me wel een nacht! Misschien van de stress?

Of indalingsweeen?

Vanmorgen (net, rond 13.00) bij het afvegen ook enorm veel wit-gelig slijm.. Heb ik al weken hoor, maar dit x leek het enorm veel. Geen geur etc. overigens.

Ook geen bloed, afwachten dus... Zal wel niks zijn!
Wat denken jullie? Gewoon voorweeen of indalingsweeen? Ik heb wel een enorm stressige zwangerschap.. En stress is natuurlijk ook niet goed, Zo moet ik morgen voorkomen, bij de rechtbank om mijn faiilisement om te zetten in het WSNP, al werkt tot nu toe de rechtercommesaris tegen.... Hem moet ik morgen overtuigen.. Verder zijn er nog wel 100de dingentjes, maar deze 'stresssituatie' is de eerstkomende....

Misschien maak ik me ook wel druk om niks?
Pff... Kan me bij m'n eerste kinderen niks van dit soort kwaaltjes herinneren?
Ben vandaag trouwens 34weken zwanger.

Had mijn moeder net gemaild, zei 'eist' dat ik de VK bel. Zelf vind ik dat weer het andere uiterste, nu voel ik me toch weer goed!!??!!

-xx- Marieke

Hoi Marieke,
Pas goed op jezelf!!! Ik heb ook een stressige zwangerschap gehad t.n.t.maar nu is alles rustig....
Jouw kwaaltjes kunnen toch ook bij het beginnen van de bevalling horen... dus hou even in de gaten of je geen weeen krijgt! Trek op tijd aan de bel!
Meer slijm kan toch passen bij het loslaten van de slijmprop, maar dan kan het nog weken duren....hou jezelf goed in de gaten en je kindje! Ondanks de stress moet je wel goed voor beide zorgen!
Succes morgen... en de verloskundigen zijn ervoo om te bellen!

ik denk gewoon voorweeen. als je je slijmprop verlies zie je dat gauw hoor. je kan belen maar denk dat verlosk niks doet. als het werkelijk je slijmprop is kan het nog 2 weken duren

Hey Dames,
Heb ook niet gebeld! En vervolgens ook nergens meer last van gehad.

Vandaag bij de rechtbank verliep alles ook gelukkig vrij soepel, het vonnis is aankomende week pas bekent. Maar dit is weer achter de rug!!

Vandaag ook de geboortekaartjes uitgezocht voor kleine Ming, nu hopen dat de bewindvoerder tegenmoed komt in de kosten ;-)
-xx-

tja, stress kan behoorlijke harde buiken geven!
t kunnen idd ook voorweeen geweest zijn aangezien je lichaam zich natuurlijk aan het klaar maken is voor de bevalling.

ik zou zeggen: doe zo veel mogenlijk rustig aan!

liefs, do

Terug
Bovenaan