Onrustige nachten

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben de trotse moeder van een prachtig mooi meisje. Ze is nu ruim 4 maanden, helemaal gezond en super vrolijk en makkelijk. Nu zitten we toch 's nachts een beetje met een 'probleem'. Onze kleine meid kan namelijk 's nachts erg onrustig zijn. Ze kan om het uur liggen 'kletsen' in haar bedje, dan wilt ze haar speentje hebben. Als we dan haar speentje geven dan is het goed en slaapt ze gelijk weer in. Maar wij moeten er soms wel eens 7x per nacht uit om die kl*tespeen erin te doen. Als we haar laten 'kletsen' houdt ze dat echt ruim een half uur vol en dan gaat ze over op echt huilen. Mijn vriend en ik werken allebei dus het is geen optie om haar te laten huilen, maar aan de andere kant wil ik haar ook niet laten wennen dat als ze 's nachts een kik geeft dat ze gelijk haar speen krijgt, dag en nacht.

Hebben jullie hier ervaring mee? Wie heeft er een goede tip voor mij?

Alvast bedankt.

Groetjes Petra

De speen afleren. Maar dat is erg lastig.
Mijn oudste heeft 2 spenen in haar bed, dan vindt ze er makkelijker 1.
En bij bijv. prenatal heb je kroeldoekjes waar je een speen aan vast kan maken, die doekjes kunnen ze vrij snel pakken en dan vinden ze hun speen vanzelf. Tot die tijd zal je er iedere keer uit moeten.
Het gaat gelukkig over. Ze leren een keer zelf de speen te pakken.

Terug
Bovenaan