Onrustige nachten

Ik heb daar gelukkig geen last van.. Ik moet wel elke nacht naar de wc waarna ik heel moeilijk weer in slaap kom.. Soms na een uur pas.. Ik kan ook niet meer uitslapen!

Slaap idd wel slechter maar hoop dat we snel weer beter slapen. Want op het einde slaap ik helemaal slecht, voorbereiding op de gebroken nachten Denk Ik.

Ik heb het ook... niet iedere nacht... maar wel vaak.
Het is niet zo dat ik dan ga liggen tobben ofzo... maar ik kom gewoon niet meer in slaap.
De laatste paar keer ben ik naar beneden gegaan... iets te drinken gepakt en even een half uurtje tv gekeken (uitzending gemist ofzo... verder is er snachts niets...ik neem ook expres programma's op zodat ik die snachts eventueel kan kijken...)
Eigenlijk gaat dat erg goed... zodra ik daarna weer in bed stap val ik vrij snel weer in slaap.... doe ik dat niet... dan blijf ik inderdaad ook aan het woelen tot de wekker gaat...

Ik heb het als ik eruit moet om te plassen. Als ik er dan weer in kruip kan ik niet meer in slaap komen. De laatste paar nachten word ik ook wakker van een hongergevoel. Maar ik ga er dan niet uit.

Hier vooral onrustige nachten door andere kinderen ;-) Maar herken het wel van mijn eerste zwangerschap. Ik zocht meestal ook even wat afleiding en dan weer opnieuw proberen te slapen. Ik lag gewoon niet lekker op de een of andere manier.

Terug
Bovenaan