Hallo, ik heb een zoontje van 11 weken. Hij doet het helemaal prima. Hij krijgt elke 4u een fles van ongeveer 140ml, is dan ongeveer 45min wakker overdag en gaat dan weer heerlijk slapen., s'nachts slaapt hij ook na de voeding meteen verder. Alleen na de fles van 16u komt hij moeilijk in slaap en slaapt heel onrustig. Elke dag weer. En s'nachts na de voeding van 4u slaapt hij netjes tot ergens tussen 6 en 7 en dan moet ik er om het half uur uit om hem de speen te geven (zodra deze uit zijn mond valt word hij weer wakker) zodat hij verder slaapt tot 8...
Heb al voedingsdeskundige en yunio contact gehad en die kunnen mijn hier verder niets over vertellen. De laatste zei zelfs dat ik er maar gewoon aan moest wennen...
Ik heb al geprobeerd om hem na 16u uit bed te laten, of uiteindelijk uit bed te halen maar dan huilt hij bijna alleen maar en s'ochtends laten huilen werkt ook niet want dan word hij helemaal wakker en huilen.
Iemand die dit ook heeft of enig idee hoe dit komt en of er iets mee te doen is?
Heb al voedingsdeskundige en yunio contact gehad en die kunnen mijn hier verder niets over vertellen. De laatste zei zelfs dat ik er maar gewoon aan moest wennen...
Ik heb al geprobeerd om hem na 16u uit bed te laten, of uiteindelijk uit bed te halen maar dan huilt hij bijna alleen maar en s'ochtends laten huilen werkt ook niet want dan word hij helemaal wakker en huilen.
Iemand die dit ook heeft of enig idee hoe dit komt en of er iets mee te doen is?