Onrustige slaper

<p>Hallo allemaal,</p><p>ons zoontje van 3 maanden slaapt heel onrustig in de nacht. Het heeft een tijd heel goed gewerkt om hem in te bakeren, hij sliep de nachten zo netjes door. Echter breekt de afgelopen nachten de lijfelijke onrust weer uit en wurmt hij zich (ingebakerd) in bed alle kanten op. Het gevaar is dat hij zich onder zijn dekens schuift (ook al maken we het bedje nog zo strak en kort op). Nu slaapt hij de afgelopen nachten voor de veiligheid in een slaapzak maar is dan zo onrustig. Hij slaat zichzelf voortdurend wakker, ligt dwars in bed en krast zijn hele gezicht kapot.</p><p>help!! Ben benieuwd of iemand tips heeft! <br /><br /></p><p>Groetjes Charlotte</p>

Herkenbaar! Wij hebben de meyco en nog tref ik er vaak onder de dekens. Vreselijk. Nu heb ik aan beide kanten een kruik neer gelegd (niet warm hoor) met hydrofiele doek erom en nu blijft ze in het midden liggen... ik vond er met haar hoofd tegen de zijkant en de helft van haar gezicht onder de dekens. Helaas zonder inbakeren slapen we beide de hele nacht niet. 

Wat lastig! Onze dochter was/is ook super bewegelijk waardoor ik geen dekens gebruik maar wel dikke slaapzakken. Sommige kunnen tot -15 buiten gebruikt worden. Maar dat is wel iets anders dan in inbakenen. Misschien zijn er extra dikke inbaken doeken? Op kdv's  gebruiken ze wel eens buitenbedjes. Misschien eens op accessoires daarvoor zoeken?
Succes! 

Terug
Bovenaan