Onrustige slaper

Hoi! Onze zoon is een maand oud en slaapt 's nachts erg onrustig. Hij trapt veel met zijn beentjes en maait met zijn armpjes. We hebben een slaapzakje van puckababy en een inbakerdoek, dit lijkt wel wat rust te geven. Maar hij maakt ook veel 'onrustige' geluiden in de nachts. Het klinkt alsof hij wakker is, maar hij slaapt. Overdag slaapt hij wel rustig.
Herkend iemand dit en heeft iemand tips wat we hiermee kunnen doen?

Ja dit is heel normaal, baby maakt zichzelf wakker met zijn armen en voeten. Dit is een schrikreflex. Moet je maar even opzoeken via google wat dat betekend. Ik kocht een slaapzak van puckababy zonder armen. Toen ging het vanzelf over.

Heeey!
Ik herken je verhaal.
Wij hebben sinds kort de slaapwikkel van Snoozzz
Sinds we deze gebruiken slaapt ons dochtertje een stuk rustiger en valt ze sneller in slaap.

Succes!

Hoi ja hier ook herkenning hoor, dus gingen we hem inbakeren maar daar werd ie alleen maar heel boos van ? Toen idd de puckababy piep gekocht toen ging het wel iets beter met het maaien. Maar die geluidjes bleven, ik werd er ook elke keer wakker van. Hij is nu 3,5 mnd en ik weet eigenlijk niet meer wanneer al dat gepiep en gekreun stopte maar nu doet hij het zeker al een maand niet. Dus even volhouden succes!

Terug
Bovenaan