ons bed staat op kratten!!

Nou meiden, zoals de titel al zegt, vandaag hebben we het bed hoog gezet. Nu maar hopen dat we er niet uit vallen. haha. zal wel even wennen zijn met in en uit stappen. Ik weet nog van de vorige keer dat ik op handen en knieen het bed in ging.
Heb ook al de matrasbeschermer gelegd, maar dat ding verschuift wel heel erg de heel tijd, ondanks dat het onder het onderlaken ligt.
Hoe lossen jullie dit op.
Ik had er 2 in mijn kraampakket, maar heb er nu maar 1 gelegd. Het is maar voor even zullen we maar denken.

Ik had een opstapje was erg makkelijk om het bed inte komen. . De beschermer had ik onder een badlaken en overtrek liggen. Verschuiven gaat het doen. Eerder had iemand een tip voor de je hele Matras te beschermen. Ik heb na de bevalling de beschermers nog meer moeten gebruiken, met je billen bloot dan geneest het eerder, mocht je gehecht worden.

Zo'n plastic hoes? Bij de hema heb je één incontinentiehoes, (kost 15euro ofzo) dat is net als één molton, die schuift niet maar kraakt ook niet! Wel zo fijn! Ik heb het bij de eerste gebruikt, volgende week gaat ie er bij mij weer op.

Zit me ineens te bedenken dat ik geen kraampakket heb, ook maar es achteraan... Ben tenslotte al bijna 36wk....

ik heb wel een matrasbeschermer, maar we hebben een topper op het bed liggen omdat de matrassen anders schuiven.... dus daar heb ik helaas niks aan. wel het matje opgelegd hihi. oeh word tijd dan he voor je kraampakket in huis te halen! ik heb ene van natalis genomen kreeg je ook og een leuke box bij om sullen in te bewaren!

Hier alleen een extra matras erop. Was de vorige keer ook prima dus dan maar zo! Mama van evi,, toch maar achteraan gaan dan, is idd wel laat..

Heppy0001, bewaar jij sullen in die box??? Whaha

Terug
Bovenaan