Ons bruidje!!

Lieve Frederique,

Bij deze wil ik je voor woensdag een onvergetelijke dag toewensen.
Ik zal voor je duimen op zonnig weer!
En...een hele fijne honeymoon naar Tenerife!
Geniet ervan!

p.s ik heb het een en ander gemist maar waarom moest je te bloedprikken?

Liefs, Monique2
 
Bedankt lieve Monique,

Ben al heel druk met alle voorbereidingen en de spanning bouwt al aardig op. Ik kom donderdag nog wel even op het forum vertellen hoe het is gegaan. Heb veel aan je moeten denken. Ik hoop dat alles naar omstandigheden goed gaat. Ik leef (op afstand dan wel) heel erg met je mee!!

Zelf heb ik sinds 2 weken weer erg last van mijn borsten en heb een raar gevoel in mijn onderbuik. Ik heb bloed moeten prikken om mijn HcG gehalte te meten om te kijken of ik alweer zwanger ben...
Ik voelde me de afgelopen dagen ECHT zwanger alleen begon ik vanmorgen wat bloed te verliezen. Ik zou eigenlijk a.s. zondag ongesteld moeten worden maar misschien is na de miskraam mijn cyclus wat van slag. Het zou misschien ook wel een innestelingsbloeding kunnen zijn maar omdat ik sinds gistermiddag niets meer voel en het gevoel heb ongesteld te moeten worden ben ik wat voorzichtig geworden.... Als er 1 pluspuntje aan het krijgen van een miskraam kleeft is dat je de maanden erna heel vruchtbaar bent.... Maar dat is dan ook het enige. Ik heb me in het begin echt vreselijk verdrietig gevoeld en ik begrijp jou dus goed als je eerst zelf de tijd wilt nemen om het allemaal een plekje te geven.
Heel erg veel sterkte meis!!!! Ik houd je van alles op de hoogte.

Veel sterkte en succes op 2 juni!!

Kus Frederique
 
Terug
Bovenaan