Ons derde wonder is superdruk

Wat een opluchting! We zijn net terug van de echo en ook ons derde wondertje trappelde vrolijk rond in mijn buik. we hebben een mooi kloppend hartje gezien.
Bij elk beeld had de kleine zich weer in een andere positie gewurmd, echt zo grappig.

We kunnen nu echt gaan genieten. Ondanks dat dit de derde is blijft het toch spannend zo'n echo.
Iedereen die nog moet heel veel succes, maar vooral plezier.

Groetjes motherof2

Gefeliciteerd. Eindelijk rustig gaan genieten. Kan niet wachten tot maandag, dan heb ik eindelijk ook mijn echo. Vanmiddag mijn eerste afspraak bij de verloskundige!

Dank je. de zwangerschapsduur klopte precies. Ik was gisteren precies 11 weken volgens mijn eigen berekeningen.
De echo liet zien dat ik 11 wk + 1d was. Dus de datum blijft gewoon staan. 15 April. Ga het nu maandag op mijn werk vertellen.
meike2711 jij ook veel plezier maandag en hopen op een goeie echo, geeft toch wel meer rust.

Liefs.

Gefeliciteerd! Ik geniet er van om deze positieve berichten te lezen!
Ik heb over 2 weken de 2e echo, dan ben ik 11 weken en 6 dagen. Twee weken geleden op de echo al een mooi kloppend hartje gezien. Nadeel was dat het een inwendige echo was en er nog geen hartslag te horen was. Maar dat krijgen we dus over 2 weken!

Terug
Bovenaan