Ons gezin weer compleet Fay lekker thuis.

Fay weer thuis! Heerlijk aan het genieten van de thuiskomst van ons meisje.
Wat hebben we haar gemist zeg.
Haar ontlasting was weggebracht voor onderzoek maar niks uitgekomen.
Dus nou weten we eigenlijk nog niet echt waar ze last van had. Het gaat al een stuk beter ze spuugt minder en of ze nog zoveel krijst????? moeten we nog afwachten de nacht moet nog beginnen. Maar denk dat ze haar eigen vandaag niet meer laat horen ze is helemaal bekaf want ze heeft vandaag veel gehuild en weinig geslapen en dan de reis naar huis nog is een beetje veel voor haar. Dus ligt nu in dromenland.
Ze vonden wel dat ze nog steeds niet echt goed genoeg aankomt dus worden nog wel goed in de gaten gehouden.
Nou fingers crossed en hopen dat die roze wolk voor ons nu eindelijk kan beginnen.
We zijn super blij dat ze weer thuis is hebben haar zo ontzettend erg gemist maar wel zelf even kunnen bijladen.
 
Fijn dat ze weer thuis is.
Wel naar dat ze niets kunnen vinden...
Probeer te genieten van jullie fay...
Hoop dat jullie nu op de roze wolk kunnen
 
Lekker dat jullie kleine meisje weer thuis is...geniet ervan! Wel vervelend dat ze nu nog niet weten waar het vandaan komt. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat!
 
Heel beroerd weer helaas.
Ik deed geen oog dicht inmiddels is ze weer opgenomen nu voor lange tijd.
Ze komt niet aan door het spugen en diarree.
Ze is ziek en wil weten wat ze nu heeft is al de derde keer dat ze is opgenomen ben er klaar mee ik wil ook gaan genieten van mijn meisje.
Nu is het alleen maar gekrijs aan horen en niet slapen zowel 's nachts niet als overdag niet wordt er gek van nog steeds niet naar buiten geweest en Fay is al 5 weken.
In 5 weken tijd is ze maar 500 gram aangekomen.
Afgelopen week maar 6 gram en daarvoor in 1 week 16 gram dus veel te weinig.
Eindelijk gaan ze haar nu eens verder onderzoeken.
Dus helaas nog steeds geen roze wolk voor ons pff.

Groetjes ons!
 
Terug
Bovenaan