A
Anoniem
Guest
Even wat tips gevraagd. Wij hebben een redelijk jonge hond net 2 jaar.
en aangezien merel ws binnenkort gaat kruipen ed ben ik aan het nadenken hoe dit te combineren.
Wat ik nu doe is Merel terwijl ik erbij blijf uiteraard in de wippertje op de grond zetten. Zodat de hond het normaal gaat vinden dat ze op de grond is.
Het probleem is namelijk hij is nogal blij vrolijk enthousiast en speels.
Beetje te eigelijk.
Beetje een ADHD hondje lijkt het wel.Zelf bij het dierenpension is hiij omschreven als een lief blij beetje.........enthousiast hondje
En echt volgens mij zijn er naaktslakken die agressiever zijn dan onze MIck.
Echt als hij haar iets doet zal het beslist uit goeiheid bedoeld zijn.
Maar heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan gaan combineren.
Uiteraard mag hij wel gewoon in haar buurt komen als wij in de buurt zijn. En zijn wij even niet in de buurt ligt merel in de box
en aangezien merel ws binnenkort gaat kruipen ed ben ik aan het nadenken hoe dit te combineren.
Wat ik nu doe is Merel terwijl ik erbij blijf uiteraard in de wippertje op de grond zetten. Zodat de hond het normaal gaat vinden dat ze op de grond is.
Het probleem is namelijk hij is nogal blij vrolijk enthousiast en speels.
Beetje te eigelijk.
Beetje een ADHD hondje lijkt het wel.Zelf bij het dierenpension is hiij omschreven als een lief blij beetje.........enthousiast hondje
En echt volgens mij zijn er naaktslakken die agressiever zijn dan onze MIck.
Echt als hij haar iets doet zal het beslist uit goeiheid bedoeld zijn.
Maar heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan gaan combineren.
Uiteraard mag hij wel gewoon in haar buurt komen als wij in de buurt zijn. En zijn wij even niet in de buurt ligt merel in de box