Ons kind is zooooo cool!!!!

Gisteren de tweede echo gehad. Ons kindje sprong en zwaaide en rekte en strekte in het rond. Zo bijzonder om te zien!!! En zo fijn ook om te zien dat alles erop en eraan zit! Ben ook ineens bijna 14 weken zwanger, want ik ben iets vooruit gezet; 3 november mag ik nu aan de bak. Superduperspannend! Hoe is het met jullie allemaal? x
 
Hallo Suzanne,

Gefeliciteerd met het goede nieuws. Moet wel een goed gevoel geven. Wij hebben vanmiddag om 17.00uur onze tweede echo. Erg spannend allemaal, maar wel weer super leuk om ons kindje weer te zien. Ben benieuwd waar onze datum op uit komt, is nu 25 November...

 
Hej ik ben precies even ver..door de echo's ben ik 2 dagen terug gezet:D
Hier nog een paar spannende weken voor de boeg!!
Vlokkentest gehad, eerste uitslag is goed, dus nu over 2 weken uitgebreide hart echo en overige uitslagen!!
We hopen dat het allemaal goed is!! En dat we dan echt kunnen gaan genieten van de zwangerschap. Want op dit moment is het soms wel moeilijk..die onzekerheid!! maar we blijven positief!
 
Oohh Liesbeth wat fijn dat de vlokkentest goed is! Echt ik duim zoooooo hard met je mee dat je kindje gezond is! En wat knap dat je positief kunt blijven. Super!

@Geert hoe was jullie echo?
 
Hallo,

Onze tweede echo was super. Gelukkig is alles prima in orde... Wat een super nieuws om dat te horen..

Het harte klopte prima en het groeit allemaal goed. Wel erg appart om het kindje nu te zien. Alles erop en eraan. Helemaal geweldig. De datum is exact hetzelfde gebleven.

@Lies

Heel veel sterkte en geluk de komende tijd..

 
Terug
Bovenaan