Ons kleine beertje

Ooh ooh ons kleine beertje heeft zijn flesjes zo graag haha. (5 x 210)
Maar meneer komt de laatste dagen met name 's nachts steeds wat eerder vanacht was het 4 uur kunnen rekken tot half 5 maar toen was het echt wel klaar.
En dan krijgt tie in de fles van 22.30 toch 4 schepjes(zo'n maat schepje van de flesvoeding) rijstebloem. Nu is het wel zo dat zijn voeding HEEL licht verteerdbaar is enz en minder calorieen bevat dan reguliere voeding.
Maar ja nog ff en we zitten weer op een nachtfles (6de voeding) dat kan niet.
Omdat ik vorige keer op het cb nog net niet levend gevild werd vanwege de hoeveelheid voeding(jaja ondanks voor schrift ka) kwam ik daar ook niet verder.
En heb ik dus naar de poli gebeld en mijn verhaal gedaan.......
Nou en die lieverds hebben het overlegd met onze eigen ka en terug gebeld dat we elke fles standaard aanvullen met een schepje rijstebloem.
Volgende week moeten we toch weer op controle en kijken we hoe het gaat.
Mocht het eerder echt niet gaan dan kan ik gewoon bellen.......
En gelukkig ook de garantie gekregen dat ons beertje hier niet dik van word! Omdat deze voeding zo anders is samengesteld.
Hoe gaat het met jullie kindjes......

Liefs Louise

hier in laatste voeding 3 schepjes rijstebloem nu.
ook onze voeding is licht verteerbaar (extra care van kruidvat)
gaan vanaf volgende week weer overstappen naar de standaard. omdat deze niet meer genoeg voedt en alicia na een uur alweer huilt

Hola.
Ik ben Zuid-Amerikaan.en ik heb geen ineteresse en wat bij de cb zeggen.ik volg de richting van de verpakking en advies van mijn moeder en ook mijn gevoel.Juliaan krigt nu 180 met 6 schepjes melk en sinds 3 dagen een lepel bloem bambix!
Volgende week moeten wij naar de Cb voor de 2 prik en vertel gewoon .
Zijn hun niet mee eens hammer ik doe aan mijn manier en gaat super goed!
Wij kennen onze Baby`s toch?
Als jouw kind allergies of probleem heeft met eten dat is ander verhaal,dan volg ik keurig de adviesen van de cb maar is mijn geval ff niet Gelukkig kan ik zeggen.
Soms de cb zijn heel hard en willen om hun manier alles laten doen.puff dat kan ik niet tegen.

Dus mama`s gewoon jou gevol volgen dat deden ook heel vroeger toen geen cb was jajaajja

Nou het punt was ook niet zozeer dat ik niet meer wil geven.....maar ik kan niet meer geven de flessen zitten helemaal vol snap je haha dus en kan qua hoeveelheid niks meer bij hihi behalve dan nog wat rijstebloem.
Voor zover we nu weten heeft jochem geen allergieen is wrs allemaal van de reflux en krampen geweest.........
Ik hoef dus niet perse bevestiging om meer te geven maarja nu kon er niks meer bij in de fles vandaar.......

Lekker hoor dat hij zo geniet van zijn flesjes, zolang het geen kwaad kan.
Hier juist het tegenovergesteld. Ben maar weer terug gegaan van 180 naar 150 cc aangezien ze de flesjes toch niet leegdronk en dit vond ik zonde.
Heb ook speen 2 eropgezet en de 150 cc drinkt ze soms leeg en soms laat ze nog wat staan. Ze meldt zich nog steeds netjes om de 4 uur (snachts slaapt ze door tot een uurtje of 6 ) en poept en plast goed en ze is nu ongeveer 5200 gram (schat ik).
Maak me er niet al te druk om, ze ziet er goed uit, weet alleen niet of ze de juiste hoeveelheid vocht binnenkrijgt.

Terug
Bovenaan