ons kleine draaikontje

laatst ben ik naar het ziekenhuis geweest omdat ik het minder voelde, de reden toen was waarschijnlijk omdat het was omgedraaid, de woensdag daarop lag het weer goed. nu ben ik vandaag weer geweest voor controle en wat blijkt heeft die kleine uk zich weer omgedraaid en ligt dus weer met de billetjes beneden. de gyn. zei vandaag dat het was nog helemaal niets ingedaald en heeft dus nog ruimte genoeg om weer te gaan draaien.
volgende week mag ik weer heen en dan zien we wel of het gedraaid is en wat ze willen gaan doen als dit niet het geval is.
 
hoi trotse mam,
klinkt herkenbaar hoor.
Bij mij ligt ze nu eindelijk goed, en ik hoop dat het zo blijft.
Vorige week was ik bij de gynaecoloog en toen lag ze volledig dwars.
Hij wou de baby dus draaien, ook omdat een dwarsligging vervelend wordt als je vliezen zouden breken!
Ik lag dus helemaal klaar om de baby te laten draaien.
Ik had een infuusje gehad om de baarmoeder te laten ontspannen.
En toen wou hij beginnen en voelde dat de baby zelf alweer gedraaid was! Op anderhalf uur tijd!!!!
Gelukkig want ik kon weer van het infuus en naar huis. Maar het blijkt maar weer dat ze voor de geboorte al al behoorlijk eigenwijs kunnen zijn!
 
Mijn meisje heeft nog meer dan genoeg ruimte om te draaien, stuiteren etc. en maakt er uitgebreid gebruik van. Ze heeft alleen wel de vervelende neiging om zich te proppen in krappe gedeeltes zodat het echt pijn doet. Erg gezellig zeg ik tegen mijn grote dochter die tegen me aan kleeft op de bank; geef me aub ook even wat ruimte wat je drukt me plat en tegen me buik; en jij graag ook ergens anders gaan liggen.
 
me eerste is in stuit geboren ben nu zwanger van de tweede en als dat nu weer een stuit is laat ik het lekker zo zitten.
ik heb meer last gehad van de draai pogingen van de gyn.
als van de 2 uur duurde bevalling.
ben dan ook niet bang voor een evt tweede stuit bevalling.
maar me eerste was ook net 2800gr hoor en dit kindje wordt ook niet veel groter hoor.
 
hihi ja heel herkenbaar.
Mijn 4e lag van week 25 tot week 35 met zijn billen naar beneden, op de dag dat hij gedraaid zou worden stapte ik uit de auto bij het ziekenhuis en voelde ik hem zelf draaien. Vanaf die tijd lag hij netjes met zijn hoofd naar beneden.
 
Hallo dames,
Hoeveel weken zijn jullie nu.
Ik ben bijna 35 weken.
Afgelopen week was ik bij de VK en de baby ligt in een stuit. Ze begon erover om de baby te laten draaien in het ziekenhuis, omdat de baby aan de grote kant is.
Maar ze beweegt veel en ik denk dat ze nog gaat draaien.
Woensdag hoor ik meer.
 
Terug
Bovenaan