ons kleine VREETZAKJE......

Hey meiden,

Och och wat kan ons manneke eten hihi.
Het begon het weekend al dat tie af en toe wat eerder kwam dus ik het cb gebeld of ik kon ophogen en hoeveel nou krijg ik zo'n zeiktante aan de lijn die beweerd dat het echt geen honger kan zijn enz.......
Nou ik het ff zo gelaten en met wat afleiding en zonder drama's ging het wel maarja gister begon het wat lastiger te worden en ja vandaag kwam ie een uur eerder en hij vrat zijn handen zowat op hihi.
En ja hij krijgt 5 fles 180 water en 6 schepjes.
Omdat ik met dat verrekte cb toch niet verder kom naar de kinderpoli gebeld.
Ze zouden het voorleggen aan de ka en die lieve ka belt met persoonlijk terug en zegt moederke als onze jochem honger heeft moet tie eten en als ie meer wil dan mag dat.
Het cb heeft volgens de richtlijnen gelijk hoor zegt tie maar zijn voeding is zo licht verteerdbaar dat hy wel hoger mag zitten.
Nu gaan we dus naar 210 water en 7 schepjes.
En 's avonds klein beetje rijstebloem in de fles.......op advies van de ka.
Dus ik sluit me aan de bij vreetzakjes club hihi.
Ben benieuwd wat ze di op het cb gaan zeggen moet er dan heen voor de prikken maar hoop toch niet dat ze gaan zanniken dat tie teveel aan is gekomen(bij geboorte 3785 en nu met 9 weken ruim 6 kg....) en teveel krijgt maar dat zal vast wel.......

Verder doet tie het kei goed hoor hij heeft dagelijks de schaterlach hihi en kletst zoveel.
Hij hij flirt al hihi jaja iedereen die boven de wagen hangt gaat tie mee flirten dat beloofd wat voor later.......

Liefs Louise

haha hier ook al zo''n zeik mens gehad. ja en ze zit nu op (toen) 5 keer 100 en moet naar 4 keer 100
terwijl toen we mijn verpleegkundige tegen kwamen hetzelfde vroegen en die zei dat ze al lang 5 keer 135 mocht hebben!! nu verhogen we dus zelf wanneer ons het ui komt. en geen probleem hoor. laatste voeding is nu 170/180 cc en eerste ook de rest zo rond 150 160 cc

Hahahaha, wat een heerlijk mannetje!! en wat een fijne ka! En is jochem nu meer tevreden, laat ie zijn handen eraan zitten? Ik geef volgens de verpleegkundige op het cb slagroom, hij was weer ruim een kilo en 5 cm gegroeid.
Gelukkig hier op het cb een fijne vp maar een doos van een arts.....
Ook Connor flirt er wat op los, op het schoolplein heb ik geen zicht meer op de kinderwagen hoor, alle mama's zwermen er omheen als bijtjes hahaha!

Wat fijn van de ka.... ik zeg zelf ook hoor als jorn meer honger heeft, krijgt ie gewoon meer eten. kan mijn kind toch niet honger laten leiden .....
Hoop voor je dat ze niet gaan zeuren op het cb.

een lekker flirter heb je dus. Jorn heeft er ook een handje van. vind dat wel lief... Wij krijgen nog wat met onze kleine mannetjes... worden straks echte vrouwenverslindsters... (heb op hyves 2 foto's van jorn met een meisje in de box. in 1 week met 2 dames in de box liggen pff )

succes alvast dinsdag met de prikjes!

Liefs

Welkom bij de vreetzakjesclub!!!! Ik zat een paar weken geleden met hetzelfde probleem. Ben toen overgestapt op forte voeding, voor hongerige baby's. En ook 's avonds rijstebloem in de fles.

Gaat het nu beter?

Hoeveel rijstebloem doe jij in de fles ingrid?
Ik had nu 1,5 maatschepje van de flesvoeding gedaan op 200 ml maar toch om 5 uur wakker :( haha hij ging daarna wel weer slapen....... heeft er geen last van....

zelf denk ik atlijd; wat zegt gewicht nu precies.... als zijn lengte en gewicht met elkaar in goede combi zijn is het toch gewoon goed?

Volg lekker je eigen gevoel,
je moedergevoel heeft het vaak bij het rechte eind!

Liefs Marina

Terug
Bovenaan