Ons kleintje wordt grote broer

Ook ik mag me bij dit forum aansluiten :)
Vanmiddag getest en ben zwanger:D jippieeeeee
Ik ben benieuwd volgens mn eigen berekening zou ik rond 28 dec uitgeteld zijn, nu maar hopen dat de baby net als mijn zoontje 1.5 week te vroeg komt..
Eerst maar is de eerste 12 weken door zien te komen!

Gefeliciteerd!! Eindelijk wat gezelschap hier op het forum. Volgens mijn berekeningen zou ik 7 december moeten bevallen en zou ik nu 6 weken en 1 dag zwanger zijn. De gyn denkt alleen dat ik een week of een halve week korter ben. 29 april mag ik voor een 2e echo en dan hoop ik wel een duidelijke datum te hebben!! Vinden jullie het niet vervelend zou bij de feestdagen? Ik ben er super blij mee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik hoop toch dat ik de kerstdagen kan vermijden ;). Iedereen heeft het dan al zo druk!! x

ben de vorige keren eerder bevallen, de eerste 6 weken te vroeg, de tweede 4 weken tevroeg, hoop nu dan ook maar dat deze iets eerder komt en het eind november word...hahaha. dan zit je niet met de feestdagen. aan de andere kant, je hebt het niet voor het zeggen, het komt zoals het komt, je hebt er toch geen invloed op...afwachten dus..eerst maar eens de "kritieke" weken door, voor we ons verder zorgen maken...succes allen!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)
Zelf ben ik volgens mijn berekeningen 6 december uitgerekend, dus dat wordt misschien wel een Sinterklaascadeautje, al hoop ik dat de baby eerder of later komt dan 5 december.
Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

Liefs,
Krissy

Goedemorgen,

Ja die drukte met de feestdagen....dat herken ik wel...
Ik ben nu uitgerekend op 22 december 2011, dus in de drukke december maand. Nou is die maand voor ons al Extreem druk.
Mijn dochter is geboren op 28 december 2001, tussen Kerst en Oud&Nieuw.
Maar mijn zoontje is geboren op 24 december 2004....
Een dag voor Kerst...
Hahaha en nu dus weer een december-wonder!!! Stiekem hoop ik er wel op dat deze kleine echt de 22e wordt geboren, een steenbokje erbij. Zelf ben ik namelijk ook een steenbok....Maar geboren op 10 januari, na alle feestdagen :).
Elk jaar weer is december een drukke, maar zo'n speciale feestmaand en komt er op beide verjaardagen evengoed veel visite....
Ik ben waarschijnlijk maar 1 keer per jaar heel erg vruchtbaar...

Fijne Paasdagen!

Terug
Bovenaan