ons lieve meisje Roxanna*

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Wil jullie even laten weten dat ons prachtige meisje, vrijdag 7 december 2007 om 19.40 uur geboren is.

Zoals de meeste van jullie al weten is ze levenloos ter wereld gekomen, maar wat ik een paar dagen hiervoor in een  berichtje op mijn hyves pagina  aan mijn nichtje Denise schreef is het inderdaad het mooiste meisje van de hele wereld geworden.

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, dat vinden we echt super en is een hele grote steun voor ons.

Heel veel liefs en nogmaals bedankt.

Erwin en Chantalle, de ondanks alles toch trotse ouders van Delano*  12 januari 2006  en Roxanna*  7 december 2007

Lieve meid,

Wil jullie voor de komende tijd heel veel sterkte toewensen met alles. Hoop dat jullie alles een plekje kunnen geven en dat je zelf weer flink op krachten mag komen. Dat zal ook zeker erg zwaar zijn allemaal. En vooral als mensen vragen zullen gaan stellen.....

Heel veel sterkte, een dikke kus en knuffel, en ik hoop voor de toekomst heel veel geluk voor jullie.

Liefs Hilma.

Ik wil jullie bij deze ook heel veel sterkte wensen.
Weet verders niet wat ik nog kan zeggen tegen jullie.
Gr lisette

woorden schieten tekort als ik jou berichtje lees.wat is het leven toch oneerlijk.
met tranen in m,n ogen zit ik dot te lezen.
ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met dit verdriet.
liefs sil

Hier zijn absoluut geen woorden voor.
Ik kan jullie alleen maar heel veel kracht, sterkte en liefde toewensen.

Liefs, Annette

wens jullie echt veel sterkte toe.

weten jullie waardoor het mis gegaan is?

Bij deze wens ik jullie alle sterkte!!
Geen woorden hiervoor, wel de tranen!

Heel veel liefs Bertine

Terug
Bovenaan