Ons manneke...

Oooh wat ben ik trots op mijn mannetje.....hij heeft zelf een fles laten "vallen".
Het is de 2e fles (10 u) zal ik maar zeggen hij vond hem al ff-tjes niet zo zo meer.....maar dronk hem wel leeg zonder vechten hij speelde er gewoon mee zal ik maar zeggen.
Maarja ik dacht ja laat nog maar ff nadat we terug zijn van vakantie hihi.
Maar meneertje dacht er anders over haha en had er gister schoon genoeg van na 100 ml had tie zoiets zoek het maar uit maar niet meer voor mij.......
Dus toen een lekker vers fruitje gemaakt en dat gegeven daarna was ie moet dus hup in bed en om 12 uur melde die zich weer voor een fles.
Toen om 17 uur wilde ie wel weer een fles en gisteravond om 22 uur.
Tussen de fles van 12 en 17 heeft tie ook nog lekker een beetje groente op en 30 cc thee.
Nou en net ook weer heerlijk fruit en thee en nu lekker in bedje......ben echt trots op hem!!

Hoe gaat het met jullie kindjes...
Liefs Louise

hey hoi!!

toppie zeg, zo maar uit zich zelf.

ik moet eerlijk zeggen dat ik even niks meer snap van pascal. wordt er mega moedeloos van. doet niks anders als krijsen, alleen als de fles er in zit issie stil. wil niks, niet in de box, niet op bed, niet in de wipstoel, niet op schoot. niks niks niks niks.
nu ligt ie ook weer te krijsen, ik ben er even helemaal klaar mee.
sorry hoor, t gaat wel over een kindje ik weet. het maar trek het even niet meer:(
sjit, nu janken we samen.
eerst manneke maar even op de arm.
misschien kan ie mij ook troosten.
volgens het cb is pascal er zo een die pas rustig is als ie kan lopen. of op zijn minst kruipen. tuurlijk, hebben wij weer., pfffffffffffffff

hoe oud is pascal? Mijn neefje heeft rond de 15 weken een sprongetje door gemaakt nou die heeft als bijna 10 dgn geduurd en ook zoals jij het beschrijft niks goed enz en veel huilen.....
Maar we zijn het allemaal wel eens beu hoor en zeker wanneer niks goed is kop meid ga anders ff samen met hem in bad ofzo......tis er weer voor.
Of ff naar een overdekt winkelcentrum ff een bakje koffie drinken of naar een vriendin ff eruit het ff doorbreken en vanavond als mannetje thuis is mag hij verder gaan haha kop he!

liefs louise

hmmm sprongetje
pascal is nu 16 weken, dat zou dus best kunnen.
pfffffffff dank je, ik voel al minder moedeloos.
hihi, in bad past niet, heb nl alleen een baby badje.
overdekt centrum heeft dit waanzinne dorp niet
en door mijn accute reuma kan ik niet met pascal wandelen, ben daarvoor altijd afhankelijk van anderen.
maar dat van het als marc thuis komt is een toppie idee!!!!!!!!!!!!!!! ik pers mij zelf wel in dat badje en kom er morgenvroeg wel weer eens uit.

smooty

@ smooty

Het sprongetje van de 4,5 maand kan al beginnen rond de 15 weken. Dit sprongetje kan 1 dag duren maar ook 4 weken lang..... Rond de 19e week kunnen ze weer "nieuwe" dingen.... maar ze voelen dit sprongetje al veel eerder aankomen zo rond de 15 weken... Jorn heeft daar ook best last van... is ook al een week erg huilerig en hangt veel meer aan mij... hij huilt zelfs als papa alleen maar naar hem kijkt....... hmmm ....
Nu blijkt ook zijn eerste tandje door te komen zal er ook wel wat mee te maken hebben......
Hoop dat het snel over gaat!

@ louise!! Toppie dat beertje van je!!!

Terug
Bovenaan