Ons mannetje is gedraaid!!!!

Ja, je leest het goed!!!Na bijna 37 weken is hij dan toch ondersteboven gaan liggen met z'n snuit!
Vanmiddag echo gehad, en daar lag 'ie, koppie naar beneden.
We gilde het uit, echoscopiste keek een beetje bedenkelijk terug...'Zijn julie hier al blij mee?'

O, ben zoooo blij!
Dit weekend van gekkigheid 'Turn around'(...every now and then I get a little bit lonely and you never come'n around') van Bonnie Tyler gezongen, vast bekend onder de dertigers onder ons, misschien heeft dat nog wat geholpen ha ha!
Dus geen keizersnede voor ons volgende week, laat de kleine maar komen waneer het hem uitkomt.Ik gok nog zo' 2 a 2,5 week...

Groetjes Roos.

Hé Roos,

wat fijn dat jullie mannetje gedraaid is. Nu toeleven naar een gewone bevalling. Geniet nog even van het zwanger zijn de komende tijd!

Groetjes Danielle

Joepie!! Helemaal fijn dat de natuur nu zelf mag bepalen wanneer jullie ventje eruit komt! Geniet nog maar even van zijn schopjes (boven in je buik)....

Wat ontzettend fijn voor jullie en speciaal voor jouw.
Geniet nog lekker van het kleintje in je buikt, je heb hem nu nog lekker heel intiem bij je, al snap ik dat je razend nieuwsgierig ben, hihi.

Liefs marina

hey wat goed nieuws zeg!
ben blij voor jullie :D

maaruh..... de twintergers kennen dit liedje ook vast wel :p
(ik in ieder geval wel hihihi)

hey meid, succes met de laatste loodjes en geniet nog even lekker van dat geschop enzo in je buik :D

liefs, do

Terug
Bovenaan