ons mannetje

hey meiden!

Gister zijn we met Ruben op controle geweest bij de kinderarts. Hij doet het prima, en weegt ondetussen al 2900 gram :) is dus al prima over zijn geboortegewicht (2810 gram) heen :) ook waren de uitslagen van de kweek ein-de-lijk binnen! Ruben had GEEN infectie, dus de 3 dagen antibiotica zijn echt uit voorzorg geweest. Wel bevestigde de kinderarts dat hij echt niet lekker is geweest, maar wat dat dan uiteindelijk is geweest wist ze ook niet... Het belangrijkste is dat het met onze kanjer goed gaat :) Ik heb nu weer een flinke blaasontsteking te pakken :( heb weer een antibiotica kuur gehad, en hopelijk werkt deze snel! verder voel ik me echt goed (gelukkig) moet er wel voor waken dat ik op tijd rust pak haha maar man-lief heeft nu nog 2 weken vakantie, dus die let wel mee op haha

Zo, das weer een heel verhaal ;) hoe is het verder met jullie????

Liefs!

Gelukkig maar dat de resultaten goed waren en dat alles goed gaat met jullie beide! Hier gaat het ook goed. Ezabelle is al weer 2.5 week. De tijd vliegt voorbij! Het is vandaag een rare dag want officieel was ik vandaag uitgerekend.. Ze drinkt en slaapt s nachts goed. Ze moet alleen overdag nog leren zelfstandig te slapen. Liefs

Heerlijk dat jullie mannetje het zo goed doet. en een virus kunnen ze slecht vinden he zeker bij zo'n ukkie.
Jesslyn is alweer 3 weken bij ons en het is alsof het nooit anders geweest is. Ze doet nu verwoede pogingen om een bewuste glimlach naar mij te tonen ze komt halverwege :) Wat een heerlijk meisje is het toch. Vandaag voor het eerst in het openbaar gevoed...tja niet echt mijn ding maar goed zij heeft goed gedronken en sliep daarna heerlijk verder...dus toch wel een beetje trots op mezelf hahahaa liefs winx

Terug
Bovenaan